תוכן שיווקי

נס טכנולוגיות השיקה אפליקציית מובייל חדשה לסוכני ביטוח המשווה נתונים של פוליסות ביטוח חיים ושל קרנות פנסיה

המערכת – "עושים חיים בכל מקום" - מבוססת על מערכת ההפעלה Windows 8, ומשתמשים מורשים ע"י חברות הביטוח יכולים להורידה מחנות האפליקציות של מיקרוסופט

23/01/2013 14:12

נס טכנולוגיות השיקה את מערכת "עושים חיים בכל מקום" – מערכת לסוכני ביטוח המשווה נתונים של פוליסות ביטוח חיים (ריסקים) ושל קרנות פנסיה. המערכת פועלת גם כאפליקציה על טלפונים חכמים וטאבלטים, ופותחה על גבי מערכת ההפעלה Windows 8. "עושים חיים בכל מקום" מבוססת על מספר רכיבים של מערכת "עושים חיים" – מערכת לגיבוש והפקת הצעות לביטוח חיים, בריאות וסיעוד שפותחה ע"י נס ונמצאת בשימוש חברות הביטוח מגדל, מנורה וכלל ביטוח. בשלב זה, היישום מוצע לשימוש חופשי הן למשווקים והן לחוסכים.

"עושים חיים בכל מקום" ניתנת לשימוש מקוון או בלתי מקוון (offline) ע"י משתמשים המאושרים ע"י חברות הביטוח המשתמשות ב"עושים חיים". המערכת מאפשרת שימוש במכשירי קצה מגוונים, לרבות מחשבי PC ניידים, טאבלטים מבוססי Windows 8, או טלפונים חכמים. המשתמשים יכולים להוריד את המערכת מחנות האפליקציות של מיקרוסופט (לאפליקציית win8 tablet) להנות מעדכון התוכנה על השרת, להתעדכן באמצעות הפצת תוכנה (כנהוג היום) או להתקינה באמצעות תקליטור.

המערכת משווה בין כל מוצרי החיסכון והביטוח של חברות הביטוח ומאפשרת להרכיב ללקוח חבילה ביטוחית המתאימה לצרכיו. הרכבת החבילה הביטוחית מתבצעת באמצעות מודול תכנון פיננסי ופנסיוני מתקדם הבנוי על הנחות חישוב מודרניות ומשלב חישוב סיכונים על בסיס הנחות אקטואריות מקובלות.

בימים אלו מוסיפה נס טכנולוגיות למערכת תכניות ביטוח חדשות שיימכרו בשנת 2013 ובהן שילוב של מקדמי זקנה מובטחים ומקדמי זקנה שאינם מובטחים. הפיתוח נעשה בלוח זמנים מואץ על מנת להכשיר את המערכות לסדרת שינויים מהותיים בתכניות הביטוח הפנסיוני שצפויים השנה.

"נס השקיעה רבות בפיתוח מערכת 'עושים חיים' על גרסאותיה השונות ויישמה בה את הידע שנצבר בחברה הן בתחומי הביטוח והן בתחומים טכנולוגיים שונים", אמרה רחל לייקוביץ, מנהלת חטיבת מיקרוסופט בקו העסקים System Integration בנס ישראל. "המערכת ההשוואתית החדשה פותחה במעבדת Windows 8 של החברה, השוקדת על פיתוח גירסאות ואפליקציות שונות למערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט".

מערכת "עושים חיים" מאפשרת ביצוע סימולציות, על בסיס נתוני לקוחות ומוצרי ביטוח עדכניים. המערכת משלבת בין עבודתו של סוכן הביטוח לתהליכי ההפקה וה-Back Office של חברת הביטוח, מייעלת את העבודה ומפשטת תהליכים מורכבים.  המערכת ניתנת לשדרוג ועדכון קל על פי השינויים הרגולטוריים ומוצרי הביטוח החדשים.

אירועים קרובים