תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | שיחה עם מוטי הדס, מנהל אגף פתרונות תוכנה וקוד פתוח, מטריקס, נציגת רד האט בישראל

23/01/2013 14:18

1.    מה הבידול של פתרון הוירטואליזציה של רד האט מן המתחרים?
פתרון הווירטואליזציה של רד האט מבוסס על טכנולוגית ה-KVM – Kernel Based Virtual machine. הפתרון מאפשר מעבר מלא לפלטפורמת קוד פתוח תוך שמירה על האפשרות לעבודה גם בסביבות מיקרוסופט ולינוקס כאחד. המשמעות הנה קבלת פתרון מלא מבית רד האט, כאשר היות והפיתוח מבוסס קוד פתוח אין צורך להעמיס על הלקוח את כלל עלויות הפיתוח ולכן הפתרון הנו מוביל ביחסי עלות-תועלת ומאפשר חסכון של כ-60% למול הפתרונות המקבילים. השילוב בין הפעילות של רד האט כחברה גלובלית מובילה בעולם האנטרפרייז יחד עם התמיכה המקומית הרשמית 24* של קבוצת רד האט במטריקס מאפשר ללקוח לקבל יותר ולשלם פחות – סוגייה רלוונטית במיוחד בימים אלו.

בנוסף, בתחילת החודש הושקה הגרסה החדשה של RHEV 3.1 הכוללת Web admin המתבסס כולו על HTML5 עם תמיכה חזקה ביכולת גידול משתנה, גישה ממספר דפדפנים, הגדלת יכולת ההגירה ממכונות פיזיות לווירטואליות, שיפור ביצועים ועוצמות מחשוב, תמיכה חזקה בהגירות אחסון, ניהול דיסקים ו-Snapshots חיים ועוד".

2.    מיהם לקוחות המטרה של הפתרון בישראל?
"פתרון הווירטואליזציה של רד האט – RHEV – מיועד הלכה למעשה לכל ארגון המעוניין להשתמש בפתרונות וירטואליזציה. הפתרון מתאים ללקוחות רד האט לינוקס ולקוחות מיקרוסופט כאחד ובזכות קונסולת הניהול הידידותית מאפשר לכל איש תשתיות כניסה מהירה וחלקה למוצר".

3.    כיצד התקבל הפתרון בעולם וכיצד התקבל בישראל?
רד-האט ומטריקס בישראל אנו נהנים באופן מיוחד מהעובדה שמרכז הפיתוח העולמי של פתרון הווירטואליזציה של רד האט נמצא ברעננה. הקשר הישיר עם המעבדות ומהנדסים מאשר ללקוחות הישראלים גישה בלתי אמצעית לידע רב, הכרה והבנה של מפת הדרכים של המוצר והגרסאות הבאות. יש לזכור שהפתרון מקורו בחברת הזנק ישראלית שנרכשה ע"י רד האט ב-2008 כך שיש כאן גם מידה של גאווה וציונות.

לקוחות ישראלים משתמשים בפתרון ה-RHEV הן כ-Hypervisor וכן כ-Management וזאת על בסיס שרתים בדטה סנטר הארגוני וגם בתחנות קצה על בסיס RHEV VDI (ר"ת Virtual Desktop infrastructure). ראוי לציון כי בתחרות ה-IT Awards האחרונה שתקיימה, זכה במקום הראשון בקטגורית הווירטואליזציה פרויקט רד האט לשרתים ותחנות קצה בתעשייה האווירית.

נחמד יהיה לציין כי ארגוני ענק עושים שימוש ליבתי בפתרונות ענן על RHEV עם KVM. בין הלקוחות נכללות החברות IBM, אשר מריצה את ה-Public Cloud שלה על KVM, או לחלופין DreamWorks אשר משתמשת ב-RHEV ככוח חישוב לרינדור סרטי אנימציה".

4.    מה הצגתם בכנס הווירטואליזציה של אנשים ומחשבים?
"לרגל הכנס הגיע לישראל אנדרו קאת'רו, מנהל מוצרים בכיר ברד האט ומומחה לעולם הווירטואליזציה ותשתיות הענן. הרצאתו של קאת'רו עסקה בבניית תשתית וירטואליזציה בסביבת קוד פתוח. הוא סיפק תיאור של פרוייקטי קוד פתוח ומוצרים בהם ניתן להשתמש על מנת לשלב פלטפורמת וירטואליצזיה בארגון על ידי שימוש בכלים מגוונים".

אירועים קרובים