פיירפאולו טליאנטו, מנכ"ל דרום אירופה ב-CA: "אם יש מדינה ש-CA צריכה להיות בה חזקה, זו ישראל"

"יש לנו כאן מרכז פיתוח מצוין וכל מה שפותח בו סיפק הצלחה גדולה עבור CA העולמית", אמר טליאנטו, שהגיע השבוע לארץ לביקור ראשון, כחלק מהתהליך שעורכת החברה למינוי מנכ"ל חדש ל-CA ישראל ● "אנחנו מחפשים את האיש הטוב ביותר עבור העובדים בישראל, כי התוצאה תהיה CA טובה יותר ללקוחות", אמר בראיון לאנשים ומחשבים ● לדבריו, "הציפייה היא שלאחר הקמת הממשלה החדשה תהיה הסביבה הכלכלית בישראל טובה, ויהיה לנו קל יותר להשיג את המטרות שלנו"

"אם יש מדינה ש-CA צריכה להיות בה חזקה, זו ישראל", כך אמר פיירפאולו טליאנטו, סגן נשיא ומנכ"ל איזור דרום אירופה ב-CA Technologies, בראיון לאנשים ומחשבים. לדבריו, "יש לנו כאן מרכז פיתוח מצוין וכל מה שפותח בו סיפק הצלחה גדולה עבור CA העולמית. המרכז עתיד להיות מוצלח עוד יותר, לאור תחילת שיתוף הפעולה עם אוניברסיטת תל אביב ופתיחת מרכז החדשנות. בנוסף, הציפייה היא שלאחר הקמת הממשלה החדשה תהיה הסביבה הכלכלית בישראל טובה, ויהיה לנו קל יותר להשיג את המטרות שלנו".

טליאנטו הגיע השבוע לארץ לביקור ראשון, כחלק מהתהליך שעורכת החברה למינוי מנכ"ל חדש ל-CA ישראל. בינתיים משמש מאיר עמור כממלא מקום המנכ"ל. לדברי טליאנטו, "יש לנו פורטפוליו מאוד רחב, ואנו רוצים לבנות בארץ מערכת שותפים טובה יותר, שתמנף את כל מה שיש לנו להציע, תביא את הפתרונות לשוק רחב יותר ותגדיל את היכולת שלנו לספק פתרונות מצד אחד, ומהצד השני פלטפורמה שמסייעת לשותפים שלנו לספק את הפתרונות".

"ברוב הבנקים הגדולים, חברות הביטוח וחברות הטלקום בישראל, משתמשים היום בטכנולוגיה של CA במידה מסוימת", ציין טליאנטו. "מה שעלינו לעשות עכשיו – וזו הסיבה לביקורי – הוא להכין את CA ישראל למחזור חדש. אנחנו צריכים לפתוח מעגל חדש, שנובע מכמה שינויים בדרך בה אנחנו ניגשים לשוק, כמו פיתוח מערכת שותפים חזקה יותר – ולא רק ספקי שירות. אנו נשנה את ההנהלה בארץ. המנהל הקודם (שי און, צ.ק.) עוזב, וצריך לבחור חדש. אנחנו מחפשים את האיש הטוב ביותר עבור העובדים בישראל, כי התוצאה תהיה CA טובה יותר ללקוחות. ישראל היא מדינה עם הרבה מאוד הזדמנויות נהדרות ורקע חזק ב-IT. אנחנו בטוחים שנוכל להתחזק בה עוד יותר".

CA, אמר טליאנטו, מעריכה ש-2013 תהיה השנה שבה נראה השלמה של תהליכים שהחלו להתרחש באופן מעשי כבר ב-2012. "כך, נהיה עדים במהלך השנה להשלמת המעבר לשירותי ענן ו-וירטואליזציה. CA יודעת את זה ומכוונת את עצמה אל התחומים הללו בגדול. היום אתה יכול להחזיק שרת וירטואלי, כונן וירטואלי ושטח אחסון וירטואלי – אבל בעתיד השירותים עצמם יהיו וירטואליים. זה אומר שתוכל ליצור סביבה וירטואלית בשירותים שונים וכך לזרז את יכולותיו של ה-IT לפתח, לבחון ולהביא ביעילות יישומים חדשים לשוק. ההתפתחות של השירותים הווירטואליים היא מגמה גדולה. היא יכולה לחסוך עלויות, ולעזור להביא מהר יותר יישומים חדשים לטובת אנשי העסקים. הרי הכל צריך לקרות כיום מהר, כדי להביא תועלת עסקית – וזו הווירטואליזציה שמאפשרת לחתוך אחוזים משמעותיים מתקופת המבחן של המוצרים, ולהביא אותם אל השוק הרבה יותר מהר מבעבר".

מימין: מאיר עמור - ממלא מקום מנכ"ל CA Technologies ישראל, ופיירפאולו טליאנטו, סגן נשיא ומנכ"ל איזור דרום אירופה ב-CA Technologies

מגמה נוספת שהדגיש טליאנטו היא ניהול זהויות. לדבריו, מדובר בתחום עסקי לכל דבר, כאשר ה-IT למעשה מספק את הכלים הנכונים עבורו השימוש בו. "כשאנחנו מדברים על פתרונות אבטחה, ואנחנו מסתכלים קצת קדימה, אנחנו חושבים על הדרך שבה אנחנו צריכים לנהל את הזהות של המשתמש. התפקיד שאתה נותן לכל משתמש בארגון שלך יכול להפוך לנכס עסקי גדול", אמר. "לנו יש פתרון רחב בתחום, וארגונים יכולים להשתמש בו כדי לבנות פתרון זהות מאובטח משלהם או לקבל את הפתרון כשירות. אנחנו רואים שהרבה מאוד ארגונים, במיוחד בנקים, ניגשים לענן כדי לקבל פתרון לתחום הזה, של ניהול זהויות. זה זול יותר, מהיר יותר וזה צריך לקרות עכשיו. אי אפשר לחכות. אבטחה היא דוגמה טיפוסית למשהו שאתה צריך מהר, ולכן זה טבעי לפנות לענן".

הראיון המלא יפורסם בקרוב במגזין InformationWorld

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים