ז'אן פיירו דה-מרטינו, פאנדויט: "בקרוב נוכל לראות דטה סנטרים עם רשתות במהירות 100 ג'יגה-ביט"

"כאשר התחלנו לעניין מנמ"רים בתשתיות תקשורת לקצבים מהירים, הסתכלו עלינו בתימהון ואמרו לנו שזה לא מעניין", אמר דה-מרטינו, מנהל עסקי איטליה וישראל בחברה ● לדבריו, "כיום, חלה חובה להיערך, לפחות ברמת התכנון, למהירויות של 40 ו-100 ג'יגה-ביט, כדי שהמעבר העתידי למהירויות אלה יהיה חלק ומהיר, תוך שימור השקעות העבר"

"בשל הצמיחה המהירה של התעבורה ברשת והודות לתקנים חדשים נוכל בקרוב לראות דטה סנטרים עם רשתות במהירות 100 ג'יגה-ביט", כך אמר ז'אן פיירו דה-מרטינו, מנהל עסקי איטליה וישראל בחברת פנדואיט (Panduit). הוא דיבר במהלך מפגש עם מנמ"רים חברי פורום C3 של אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה ברומא.

"כאשר התחלנו לעניין מנמ"רים בתשתיות תקשורת לקצבים מהירים, הסתכלו עלינו בתימהון", הוסיף. "אמרו לנו שזה לא מעניין, המוזיקה היא כיום אחרת. מהירות תעבורת הנתונים בחדרי השרתים גדלה בכל 5-6 שנים. בעוד שמרבית חדרי השרתים ערוכים כיום למהירות של 10 ג'יגה-ביט, חלה חובה להיערך, לפחות ברמת התכנון, למהירויות של 40 ו-100 ג'יגה-ביט. המטרה היא שהמעבר העתידי למהירויות אלה יהיה חלק ומהיר, תוך שימור השקעות העבר".

הוא הציג נתונים המאפיינים תרחישים שונים בדטה סנטר, בהם העובדה ש-60% מהנפילות שיש בארגונים הן בגלל התשתיות הפיזיות. "יש לקחת את זה בחשבון", אמר.

כמו כן, דה-מרטינו סקר את המאפיינים השונים של עולם הדטה סנטר, שהוא טרנד חם מאוד כיום בארגונים. כמו כן, הוא ציין שהפתרונות שפנדואיט מציעה ללקוחותיה משולבים לא רק במוצרי חומרה, אלא גם בתוכנת ניהול של חדרי מחשב, שמאפשרת ניהול מקצועי של התשתיות הפיזיות.

לדבריו, "מאז שפנדואיט נוסדה, ב-1955, היא המציאה אינסוף פתרונות לתעשייה. כיום היא משמשת כספקית תשתית התקשורת של החברות המובילות בעולם וכיועצת ומסייעת לארגונים באיתור האתגרים שעומדים בפניהם בכל מה שקשור לתשתיות הפיזיות, שהן קריטיות ביותר לארגון".

דה-מרטינו היה אורח של חברת אלכסנדר שניידר הישראלית, בבעלות יגאל שניידר. הוא ציין, כי פנדואיט עובדת עם אלכסנדר שניידר עוד מ-1969 ואמר, כי "יש בינינו שותפות אמיצה ורבת שנים, שנדירה בתעשייה שלנו".

לסיכום, אמר דה-מרטינו, "פנדואיט מציעה פתרונות מקצה לקצה ועובדת חזק מאוד עם הלקוח על תכנון התצורה, תוך כדי שהיא נותנת לו אפשרות לגדול בהתאם לקצב גידול תעבורת המידע שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים