תוכן שיווקי

Incentives Solutions דורגה ע"י גרטנר העולמית כ-'Promising' בקטגוריית ניהול סוכנים ועמלות לתחום הביטוח

24/01/2013 14:13

Incentives Solutions, מפתחת המערכת המתקדמת מסוגה בעולם, לניהול מערכי הפצה ועמלות סוכנים עבור תחום הביטוח, דורגה ברשימת חברות ה-'Promising' של גרטנר העולמית, לשנת 2012. על פי מחקר גרטנר נתוני הצמיחה בתחום מערכי הפצה ועמלות סוכנים, יהיה מעל 25% בשנת 2013 בהשוואה לשנה קודמת. אינסנטיבס סולושנס, אשר השתתפה זו הפעם הראשונה בתחרות, זכתה למעשה לדירוג הגבוה ביותר האפשרי לחברות המשתתפות בתחרות בו לראשונה.

צוות המחקר בראשותו של האנליסט סטיבן ליי, דירג את אינסנטיבס סולושנס על סמך התוצאות העסקיות של החברה, חדשנות טכנולוגית ויצירת ערך עסקי עבור לקוחותיה. המערכת של אינסטניבס סולושנס רשמה חוזים והזמנות שיא בניהול עמלות, בעיקר בקרב חברות ביטוח ופיננסים בתחום ביטוחי הפרט וחיסכון ארוך טווח.

גרטנר מציין כי מניעי השוק לפתרונות מומחה ייעודיים הינם הורדת סיכונים וסיבוכים מיותרים ממערכות ההפקה ב-Legacy, הגמישות העסקית הנדרשת בסביבה דינאמית במיוחד, דיוק בחישובים ורגולציה בעצימות גבוהה.

ההתמחות של אינסנטיבס סולושנס בתפעול הסכמי עמלות ותשלומים מאפשרת לחברות הביטוח ערכים מוספים בניהול יעדים לסוכנים, הגברת השקיפות והקשר עם הסוכן, שיפור מידעים שוטפים וחריגים למקבלי ההחלטות, כמו גם מיכון תהליכי ההתחשבנות עמו.

טל פרנק, מנכ"ל משותף בחברת אינסנטיבס סולושנס, אומר: "ניהול עמלות סוכנים וביצועי מערך ההפצה הינו אחד התחומים המורכבים והמאתגרים ביותר בחברות ביטוח ופיננסים. משום כך, הצלחת יישום הפתרונות שלנו, יוצרת ערך גבוה במיוחד עבור לקוחותינו אלה, כמו גם ROI מהיר. הרגולציה מצד אחד, השוק הדינאמי מצד שני והצורך להיות יעילים וחסכוניים יותר מאי פעם, מחייבים מערכת מומחה ייעודית לנושא ועל כן גדל הביקוש לפתרונות בתחום זה".

אירועים קרובים