מיקרוסופט תחל למכור את ה-Surface Pro בעוד כשבועיים

לעומת קודמו - ה-Surface RT, שמבוסס על מעבד ARM - ה-Surface Pro החדש מבוסס על מעבד Core i5 של אינטל, המאפשר בין היתר את התקנת גרסת ה-Pro של חלונות 8 ● הטאבלט החדש יושק קודם כל בארצות הברית ובקנדה, ומחירו יעמוד על 899 דולרים עבור גרסת ה-64 ג'יגה-בייט, ו-999 דולרים עבור גרסת ה-128 ג'יגה-בייט

Surface Pro, הטאבלט החדש של מיקרוסופט (Microsoft), יוצע למכירה החל מה-9 בפברואר. המדובר באיחור של כשבועיים לעומת התכנון המקורי של הענקית מרדמונד, וכשלושה חודשים לאחר השקת ה-Surface RT. לעומת קודמו, שמבוסס על מעבד ARM, ה-Surface Pro החדש מבוסס על מעבד Core i5 של אינטל (Intel), מה שמאפשר בין היתר את התקנת גרסת ה-Pro של חלונות 8 (Windows 8).

הטאבלט החדש יושק קודם כל בארצות הברית ובקנדה, ומחירו יעמוד על 899 דולרים עבור גרסת ה-64 ג'יגה-בייט, ו-999 דולרים עבור גרסת ה-128 ג'יגה-בייט. הוא צפוי להיות זמין גם למכירה מקוונת בחנויות של מיקרוסופט וגם בחנויות פיזיות ברחבי צפון אמריקה. החבילה תכלול עט לחץ, אך להבדיל מההשקה של גרסת ה-RT, הטאבלט החדש לא יגיע עם כיסוי שכולל גם מקלדת.

במקביל, מתכוונת מיקרוסופט להוריד את מחירו של ה-Surface RT הבסיסי ל-499 דולרים, וכן להרחיב את המכירה שלו ל-13 מדינות נוספות, כולן במערב אירופה. לגבי ישראל, עדיין לא ברור מתי הטאבלטים ישווקו פה, אם בכלל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים