האקרים טוענים: פרצנו לאתר של משרד המשפטים האמריקני – בתגובה לפרשת אהרון שוורץ

ההאקרים הצהירו, כי הם משתייכים לאנונימוס ומסרו שהם פרצו לאתר האינטרנט Sentencing Commission ומתכוונים לפרסם נתונים ממשלתיים ● בסרטון שפורסם ברשת הם מתחו ביקורת על התביעה שהוגשה נגד שוורץ, באשמת שימוש במחשבים של MIT לצורך גניבת יותר מארבעה מיליון מאמרים מהמאגר המקוון JSTOR ● ה-FBI פתח בחקירה

האקרים שאוהדים את אהרון שוורץ, הפעיל המנוח שלחם למען חופש המידע, טענו בשבת, כי פרצו לאתר האינטרנט Sentencing Commission של משרד המשפטים האמריקני והוסיפו שבכוונתם לפרסם נתונים ממשלתיים. בעקבות הפריצה נחסמה הגישה לאתר.

ההאקרים הצהירו, כי הם משתייכים לקבוצת אנונימוס (Anonymous) והבהירו שהפריצה בוצעה בעקבות התאבדותו של שוורץ, ב- 11 בינואר. בסרטון שפורסם באינטרנט מתחו ההאקרים ביקורת על התביעה שהוגשה נגד שוורץ, באשמת שימוש במחשבים של MIT לצורך גניבת יותר מארבעה מיליון מאמרים מהמאגר המקוון JSTOR. שוורץ היה צפוי לעונש של עד 31 שנות מאסר ולקנסות בסכום כולל של עד מיליון דולרים.

ה-FBI פתח בחקירת המתקפה, אישר ריצ'רד מק'פילי מהיחידה לפשיעה מקוונת של הבולשת הפדרלית. לדבריו, "נודע לנו על כך מיד עם התרחשות האירוע ואנחנו מטפלים בנושא כחקירה פלילית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים