אינטל תציג את מעבדי ה-Haswell ב-2 ביוני

בהשקה, שתתרחש יומיים לפני תערוכת קומפיוטקס, תציג אינטל 13 מעבדים - 4 מעבדי Core i7 ו-9 מעבדי Core i5 ● הדור הרביעי של מעבדי ה-Core i אמור להציע צריכת כוח נמוכה יותר וביצועים משופרים בהשוואה למעבדי הדור הנוכחי, בהם שבב גרפי מתקדם שצפוי לספק ביצועים גבוהים מאוד לעומת זה המשולב במעבדי ה-Ivy Bridge

אינטל (Intel) צפויה להציג את מעבדי ה-Haswell החדשים שלה ב-2 ביוני – יומיים לפני תערוכת קומפיוטקס (Computex) שתיערך בטייוואן. בתערוכה יציגו יצרניות החומרה לוחות ומוצרים אחרים שמקושרים למעבדים החדשים, שיהיו מבוססים, כמו הדור הנוכחי של מעבדי ה-Ivy Bridge, על תהליך ייצור של 22 ננו-מטר עם טכנולוגיית ה-Tri-Gate.

הדור הרביעי של מעבדי ה-Core i אמור להציע צריכת כוח נמוכה יותר וביצועים משופרים בהשוואה למעבדי הדור הנוכחי, באותה מהירות שעון. הם יכללו שבב גרפי מתקדם יותר, שתומך בכל תקני הגרפיקה הנוכחיים, כולל DirectX 11.1 ו-Open GL 4.0. המדובר בשבב שאמור לספק ביצועים גבוהים מאוד לעומת זה המשולב במעבדי ה-Ivy Bridge, ולסגור במידה גדולה את הפער מכרטיסי המסך המשולבים באופן נפרד, בדרך כלל, במחשבים. כמו כן יתמכו המעבדים החדשים באפשרות להציג תמונת מסך על שלושה מסכים בו זמנית, וכן בשימוש בתקני HDMI ו-DisplayPort ברזולוציות גבוהות של עד 4,000×2,000 פיקסלים.

בהשקה תציג אינטל 13 מעבדים, 4 מעבדי Core i7 ו-9 מעבדי Core i5. מעבדי Core i3 לא יגיעו לפני הרבעון השלישי של 2013, והם יושקו יחד עם מעבדי ה-Extreme של דור ה-Ivy Bridge. ברבעון זה מצפה אינטל שהמעבדים מהסדרה החדשה יהיו אחראים לכ-15% מכלל מכירות המעבדים שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים