תוכן שיווקי

לקראת אירוע | עשרה כללים לניהול יעיל ובר קיימא עפ"י Infor EAM

27/01/2013 15:18

כאשר התקציבים חונקים, גרף ההוצאות על שימוש באנרגיה נמצא בעלייה מתמדת והמודעות הסביבתית סוחפת ותובעת נהלים חדשים, יותר ויותר מנהלי מתקנים וחברות מבינים את הצורך הדחוף להשקיע במערכת ניהול נכסים, שתעזור לארגון ליישר קו עם השינויים התכופים שמכתיבים השוק והסביבה. Infor EAM, מערכת גלובלית, מובילה בתחומה, מספקת פתרון מוכח לניהול נכון של הנכסים, ועוזרת לבנות אסטרטגיית ניהול מיידית ולטווח הארוך בהתאם לדרישות הארגון.

Infor EAM מציעה סל יתרונות ממשיים כגון: הפחתה של 20% ויותר בצריכת האנרגיה, דחייה והפחתה של הוצאות על ידי הארכת חיי הנכס, עמידה בסטנדרטים ותקנים ממשלתיים ובינ"ל.
1.    שילוב כללים אוטומטיים והצפת מידע על פי חריגים, כך ניתן לנהל את העיקר ולא לעקוב אחר השוטף.
2.    זיהוי, איתור וניתוח מתקנים והעבודה המתבצעת בהם – הפתרון נותן מענה לניהול זמנים, כוח עבודה, ומלאי חומרים במונחים ברורים של עלויות פיננסיות.
3.    בקרה – מודול הבקרה מאפשר שליטה מרבית על הנכסים בשילוב מערכות זמן אמת,  הניהול הופך יעיל בעזרת התראה אוטומטית בכל פעם שהסטנדרטים שנקבעו מראש נחצים.
4.    גישה מהירה למאגרי מידע – למוקדי השירות וצוותי השטח בעזרת מכשירי מובייל.
5.    סינכרון צריכת האנרגיה במערכת ניהול הנכס – על מנת לקבל את התמונה הרחבה ביותר של העלויות בכל מתקן, שינוי מדיניות האחזקה בראייה הוליסטית כלכלית תפעולית.
יוסי עפרוני, סמנכ"ל שיווק ומכירות, GIV Solutions6.    שקיפות – כאשר כוללים את צריכת האנרגיה, עלויות תפעול שוטפות ומשתני איכות סביבה במערכת הניהול, ניתן לחתוך בהוצאות ובחוסר היעילות התפעולית.
7.    עמידה בסטנדרטים בינ"ל – Infor EAM מאפשרת למדוד ולעקוב בזמן אמת אחרי כל המשתנים הדרושים לאכיפת סטנדרטים בינ"ל של איכות סביבה – פליטות, טמפרטורת אוויר, אוורור ועוד.
8.    מערכת לניהול יומיומי של המתקנים –  יצירת פקודות עבודה אוטומטיות על פי הצורך ובקרת משאבים בזמן אמת.
9.    ניהול תקציב – סנכרון אוטומטי של כל הגורמים המשפיעים על התקציב – תפעול, תיקונים, גורמים בלתי צפויים. לטובת ניהול תקציב יעיל ובניית תכניות רב-שנתיות.
10.    שילוב BI לכל הדרגים בארגון, כך ניתן לקבל את התועלת המקסימלית מהמידע ולא רק לאסוף אותו.

GIV Solutions מייצגת ומיישמת את Infor EAM בישראל והטמיעה את המערכת בארגונים שונים. נושא יעילות וניהול בר קיימא יידונו בהרחבה בכנס המקצועי שעורכת GIV ב-19/2/2013, Infor EAM on the road, בהשתתפות מנהלים בכירים מהארץ ומחו"ל

אירועים קרובים