תוכן שיווקי

חברת SSP אירחה את ג'ים הברקורן מ-HP – מומחה עולמי בנושא תחרות בעולם האחסון למפגש "בירה וטכנולוגיה"

ג'ים הברקורן, מחבר הספר Einstein's Trunk"" ובעל הבלוג jimhaberkorn.com, נחת למפגש הישר משדה התעופה והלהיב את האורחים בהרצאה דינאמית ומלאת השראה

27/01/2013 15:35

חברת SSP ערכה כנס של שותפי אחסון. הכנס, שנערך בשעות אחר הצהריים ונמשך לתוך הערב, היה בסגנון "בירה וטכנולוגיה". במפגש המרתק נכחו מעל ל-30 משתתפים, אשר מייצגים את קשת השותפים הרחבה אותה מפתחות חברת SSP ו-HP. בלטו באירוע נציגים ממגוון רחב של שותפים, ביניהם פינגווין, דבש, סינופיה, זיפקום, בזק בינלאומי ועוד – כשהמכנה המשותף לכולם היה הרצון הרב להכיר את קו המוצרים החדש ולהביא אותו בהקדם מול קהל לקוחותיהם.

המפגש נסב ברובו סביב קו מוצרי האחסון והגיבוי של HP ומיצובו מול התחרות תוך נגיעה בהכרזות החדשות שהוכרזו בתחילת דצמבר. כמו כן, ניתנו בו תשובות לשאלות בנושא יתרונות קו מוצרי האחסון של HP ובמה הוא עולה היום על מתחריו. תחום האחסון ב-HP קיבל לאחרונה שידרוג משמעותי בעקבות ההכרזות האחרונות במשפחת ה-3PAR. המוצרים החדשים משלימים את הקו הנוכחי ומספקים מענה מושלם לצרכי האחסון של הלקוחות לכל טווח הגודל והמחיר. באמצעות המפגש התוודאו השותפים עם קו מוצרי האחסון החדשים והם נחשפו בפני מגוון ההזדמנויות העסקיות הרחבות אליהם ניתן להגיע היום בעזרתם.

משה בראונר, מנהל תחום האחסון ב-HP, רפי שקולניק – מנכ"ל SSP, ניר אורן – מנהל טכנולוגי בכיר ב-HP וצוות המכירות של SSP, נכחו בכנס וענו על שאלות האורחים לצד בירה קרה ופיצה חמה.

מאז ההכרזה על קו המוצרים החדש, הוא ממקד התעניינות רבה הן בין הלקוחות הוותיקים של HP שיכולים מעתה להרחיב את סל הפתרונות שלהם והן בקרב לקוחות של לקוחות פוטנציאלים, אשר בודקים את האפשרות להנות מהמוצרים החדשים ולשדרג את יכולת הארגון להתמודד עם אתגרי המחשוב החדשים והרצון לחסוך ולהתייעל. SSP מבצעת עבודה רבה מול שותפים עסקיים בשוק תוך השענות על מגוון מוצרי האחסון והגיבוי של HP. המהפיכה שהוכרזה על ידי HP בחודש דצמבר מציעה היצע מגוון, בכל יכולות ומובילות טכנולוגית.

רפי שקולניק, מנכ"ל SSP: "זהו מפגש נוסף בשרשרת אירועים אותה עורכת SSP בשוק ונדבך נוסף בדרך קידום יכולת השותפים העסקיים שלה להוביל עסקאות מורכבות בעולם האחסון".

כנס שותפי האחסון של SSP, במתכונת "בירה וטכנולוגיה"

אירועים קרובים