תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם שלמה יונה, מומחה מכירות אחסון וגיבוי ב-HP ישראל

27/01/2013 17:12

שלום שלמה. אני שמחה לארח אותך כאן במדור לקראת הכנס של HP Converged Infrastructure. ספר לנו קצת על עצמך.
שלום רב. שמי שלמה יונה, כאמור, ואני משמש בתפקיד מומחה מכירות אחסון וגיבוי ב-HP ישראל בשלוש השנים האחרונות.לפני כ-5 שנים הצטרפתי לחברת HP כיועץ טכנולוגי לתחום האחסון לאחר קריירה רבת שנים בתחום התקשורת. ראיתי שתחום האחסון נמצא בצמיחה אדירה בעולם, ולצידו יש אתגר גדול ל-HP  להיות חברה מובילה בארץ. רציתי להיות חלק מההצלחה.

ל-HP מגוון מוצרים ופתרונות המתאימים כמעט לכל ארגון. בשנתיים האחרונות ביצעה HP רכישות של חברות תוכנה וחומרה בתחום, פיתחה מוצרים חדשים בעצמה תוך שימוש בפלטפורמת השרתים הסטנדרטים והתאמת הפתרון המוביל לשוק ה-Enterprise וה-Midmarket – גם באחסון וגם בגיבוי לדיסק.

מה אתה יכול לספר לי על תחום האחסון של HP?
תחום האחסון של HP בצמיחה אדירה בארה"ב ובאירופה, והשנה הזו תהיה שנת האחסון של HP – וזו לא סיסמא אלא עובדה. השימוש במערכת ה-3PAR מביאה לתחום האחסון ב-HP חדשנות, חסכון משמעותי במשאבים: כמות דיסקים קטנה יותר על ידי שימוש ברכיב מיוחד ASIC המייצר Thin Technology, חסכון בחשמל, בקירור, אמינות גבוהה ויכולות ניהול בפשטות מרבית.

רכישת חברת 3PAR הגדילה משמעותית את פורטפוליו הפתרונות של HP לללקוחות Enterprise, ולפני כחודש בכנס ה-Discover השנתי של HP שהתקיים בגרמניה, חשפה HP את טכנולוגית 3PAR כפתרון שמתאים לכל חברה בכל גודל!

זאת ועוד, ל-HP ישנם פתרונות אחסון שונים לרבות ה-Lefthand המייצג Clustered Storage מלא מהייחודיים בשוק האחסון, תוכנת גיבוי חדשה ומערך גיבוי לדיסקים – כל אלו מחזקים את HP ומאפשרים לנו להציע פתרון כולל – מקצה לקצה – שבו שרתים, אחסון , גיבוי ותקשורת.

מה היחודיות של מוצרי 3PAR?
הייחודיות של 3PAR נמדדת בחסכון משמעותי לכל ארגון בהוצאות IT ובגידול עתידי על ידי שימוש בטכנולוגית Thin בעזרת מרכיב חומרה – ASIC מהיחידים בעולם. לקוחות שכבר משתמשים במערכת אינם מאמינים לתוצאות: התוצאות בפועל עולות אפילו על הציפיות, הן מבחינת ביצועים, אמינות, תקלות וחסכון – במשאבי ניהול, כל זה בכמות קטנה יותר של דיסקים ובשימוש נרחב בתוכנות הנלוות במערכת המאפשרות ניתוח דוחות נרחב, חיבור לכל אפליקציה ו-DB ומהראשונים בשילוב תכונות חדשות עם VMware.

לא בכדי, בחרתי להציג לכם את התכונות החשובות במערכת:

*      Agility – Time to Market, respond to business changes
*      Best Thin Technology – Less Money , More Space
*       Cost EFFEFCTIVE Scale out
*      High end Availability with management simplicity

בנוסף, ניתן לייצר מעבר מידע Online בין מערכי 3PAR על ידי Storage Federation.

מה בין זה לבין תפישת התשתיות האחודות של HP?
התשתית האחודה של HP, שהוצגה לראשונה כבר לפני שלוש וחצי שנים, משלבת חיבור ישיר בין טכנולוגיות עם מספר יתרונות משמעותיים:

*         שימוש בוירטואליזציה בתוכנה ובחומרה מרמת ה- VM עד הגדרת ה- LUN  במערכת האחסון
*         חסכון משמעותי ברכיבים בפתרון כולל שרתים , תקשרות ואחסון על ידי חיבור ישיר בין מארזי בלייד ל- 3PAR
*         פתרון כולל מבית אחד

אשמח להרחיב יותר בכנס כיצד תשתית אחודה עם HP תקל על קבלת ההחלטות בארגונך להקים תשתית IT חדשה.

איך השוק בישראל מקבל את החדשות בתחום האחסון?
השוק מגיב בהתעניינות, בהקשבה וברצון ללמוד ולהבין את היחודיות שיש לנו מול אחרים. לקוחות שכבר יש להם את המוצרים מרוצים מאד. עובדה מעניינת אחרת היא שמעל למחציתם מאפשרים לנו להשתמש בהם כאתר Reference. גם השותפים העסקיים של HP מעוניינים להיות חלק מההצלחה ולשלב את מוצרי האחסון והגיבוי של HP בפורטפוליו הפתרונות שלהם.

תודה שלמה. להתראות בכנס.

אם אתה מקבל החלטות בארגון שלך, אתה מוזמן להצטרף אלינו ליום עיון מיוחד, בו נציג את התפיסה ואת כל החידושים האחרונים בתחום.

אירועים קרובים