World ORT וקרן יוכבד ואברהם זוסמן כהן השיקו 10 כיתות חכמות בקריית מלאכי

מטרת המיזם היא שיפור רמת החינוך בעיר והעלאת המוטיבציה של המורים והתלמידים בכל מקצועות הלימוד ● הכיתות מאובזרות בציוד טכנולוגי מגוון, שכולל לוח חכם המחובר למחשב המורה ולמקרן LCD, מדפסת לייזר, מחשבים ניידים לתלמידים, תוכנת הוראה מיוחדת וחיבור לרשת אינטרנט אלחוטית

ארגון World ORT קדימה מדע, בשיתוף הקרן על שם יוכבד ואברהם זוסמן כהן, מייסדי כצט (CTS) – השיקו בימים אלה 10 כיתות חכמות חדשות בבית הספר הרב תחומי עמל  שבקריית מלאכי. ההשקעה בפרויקט מוערכת בכ-800 אלף שקלים.

מטרת המיזם היא שיפור רמת החינוך בעיר והעלאת המוטיבציה של המורים והתלמידים בכל מקצועות הלימוד. הכיתות מאובזרות בציוד טכנולוגי מגוון, שכולל לוח חכם המחובר למחשב המורה ולמקרן LCD, מדפסת לייזר, מחשבים ניידים לתלמידים, תוכנת הוראה מיוחדת וחיבור לרשת אינטרנט אלחוטית.

החיבור לרשת האינטרנט מקשר בין כל מחשבי התלמידים וכן ביניהם לבין תחנת העבודה של המורה. כך, יכול מורה לשלוט על כל תחנות העבודה של התלמידים, להתערב בלמידה שלהם בעת הצורך ואף לקבל אינדיקציה אודות כל תלמיד בכל שלב בתהליך הלמידה. יכולת הקישור בין המחשבים מאפשרת למורה לכתוב באמצעות עט אלקטרוני על לוח חכם, ולהציג שילוב של מגוון תכנים ממקורות מדיה שונים – מהאינטרנט וכן ממחשביהם של התלמידים. התקשורת מול התלמידים נעשית גם בעזרת ערכת הצבעה אינטראקטיבית, אשר משמשת את המורה במהלך השיעורים ככלי למדידת הבנת התלמידים את הנושא, ומספקת למורים משוב מיידי ותמונה מלאה של רמת הידע בכיתה.

אבי גנון, מנכ"ל ארגון World ORT קדימה מדע: "אחת ממטרות הארגון היא לשלב טכנולוגיה מתקדמת אשר תשרת את הפדגוגיה ותאפשר לתלמידים ולמורים כאחד להתחבר למיומנות המאה ה-21. ארגון World ORT עושה זאת בדרכים שונות בארץ ובעולם, בין השאר באמצעות הכיתות האינטראקטיביות והכשרת המורים לשימוש בטכנולוגיה זו".

עו"ד רוית דום, מנכ"ל קבוצת עמל: "המיזם החינוכי דיגיטלי מהווה מרכיב חשוב בתהליך של חדשנות, מצוינות ויזמות שקבוצת עמל מובילה. עמל מקנה לתלמידיה הזדמנות שווה לרכישת ידע ומיומנויות חיוניות להשתלבות בחזית העשייה של עולם המחר. לצורך כך דרושות דרכי הוראה ולמידה חדישות, ומכאן חשיבותו הרבה של המיזם החינוכי דיגיטלי".

מאיר זוסמן כהן, יו"ר הקרן  ויו"ר כצט: "קרן יוכבד ואברהם זוסמן כהן יחד עם כצט לוקחות חלק במגוון רב של פעילויות עבור הקהילה בקריית מלאכי, בה פועלים שניים ממפעליה של קבוצת כצט. אנו רואים בפעילות החברתית בקרב הקהילה חשיבות רבה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים