תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם דרור גולדשמיד, מנהל אגף HP Networking ב-HP ישראל

28/01/2013 13:49

שלום דרור. אני שמחה לארח אותך כאן במדור לקראת הכנס של HP Converged Infrastructure. ספר לנו קצת על עצמך.
שמי דרור גולדשמיד ואני מנהל אגף HP Networking ב-HP ישראל.

מהם הטרנדים שאתה מזהה כיום בשוק התקשורת?
עד לאחרונה, שוק התקשורת היה מרובה יצרנים קטנים יחסית מחד וניכרה בו נוכחות של ספק מוביל אחד מאידך. היום, יותר מתמיד, אנו רואים שהמגמה משתנה. נוצרת מגמה של שני יצרנים בשוק – סיסקו ו- HP. תופעה זו מתקיימת בכל העולם. עובדה זו מציגה ללקוחות את יכולת הבחירה האמיתית: פתרון טכנולוגי ברמה הגבוהה ביותר, בסטנדרטים פתוחים וביחס עלות תועלת משופר לעין ערוך.

איך זה בא לידי ביטוי בשוק המקומי?
בשנה האחרונה זכינו במספר פרוייקטים אסטרטגיים בשוק הישראלי. בקרוב נוכל לחשוף את הסיפורים וההצלחות שלנו. תופעה זו עומדת בקנה אחד עם מה שאנחנו רואים בעולם ויוצרת שחיקה מתמדת בנתח השוק של השחקן המוביל לטובת נתח השוק שלנו.

איך נמדדת ההצלחה של HP בתחום ה-Networking?
בסקר IDC האחרון הציגו האנליסטים, שבפעם הראשונה מכרה HP בישראל יותר מבואות (PORTS) מהמתחרה. זוהי תופעה מדהימה שמציגה את העוצמה והיכולות שלנו הלכה למעשה.

איך כל זה קשור לתפישת ה- Converged infrastructure של HP?
פתרונות התקשורת של HP הינם חלק בלתי נפרד מתפיסת ה-Converged infrastructure של HP. למשל, תפיסת ה-SDN, עליה הכריזה HP לאחרונה, מביאה את תפיסת הוירטואליזציה שאנו מכירים מעולם השרתים גם לעולם התקשורת. במילים אחרות, בעתיד הלא רחוק האפליקציה תוכל לבצע את ניתובי התקשורת בצורה חכמה, ותפשט את ניהול הרשת ללקוח.

מה המסר שלך ללקוחות?
אני רוצה לסיים במקום בו התחלתי. HP מהווה אלטרנטיבה מצויינת ללקוחות השונים בוודאי בתקופה של צימצום משמעותי בתקציבי השקעה כמו היום. אני מזמין את הלקוחות לבוא ולשמוע יותר על היתרונות בפתרונות התקשורת שלנו.

אירועים קרובים