תוכן שיווקי

נס טכנולוגיות בנתה והפעילה את אתר תוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-19 עבור ועדת הבחירות המרכזית

28/01/2013 14:45

נס טכנולוגיות בנתה והפעילה עבור ועדת הבחירות המרכזית את אתר האינטרנט שבו הוצגו תוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-19 מרגע סגירת הקלפיות. נתוני תוצאות האמת עודכנו באופן שוטף במקביל לקליטת תוצאות האמת במערכת המידע הפנימית של ועדת הבחירות המרכזית. התוצאות הוצגו על פי הרשימות שהשתתפו בבחירות, הן ברמה ארצית והן לפי הישובים השונים עד לרמת הקלפי. ניתן היה  לגלוש לאתר גם באמצעות כל המכשירים הסלולריים.

בניית האתר החלה סמוך להחלטה על עריכת הבחירות בחודש אוקטובר 2012. צוותי נס טכנולוגיות פיתחו את האתר בלוח זמנים מאתגר ובהתאם לתקנים של אבטחת המידע. לפני ההפעלה המבצעית בוצעו בהצלחה בדיקות קבלה קפדניות. בשעות השיא נרשמו באתר כניסות של מאות אלפי מבקרים, כאשר הפעילות היתה רצופה וללא תקלות. האתר התארח בחוות השרתים של ממשל זמין/תהיל"ה, שהיה שותף בהקמת התשתית ובתפעול האתר במהלך יום הבחירות, יחד עם צוותי נס וצוות ועדת הבחירות המרכזית.

"נס העמידה לרשות אזרחי ישראל, ביוזמת ועדת הבחירות המרכזית ובהנחייתה, אתר אינטרנט ידידותי ביותר שאפשר לספק מידע זמין על תוצאות התהליך הדמוקרטי, במהירות וביעילות" אמר אפי קוטק, נשיא נס ישראל. "האתר עבר בדיקות מסיביות הן בבנייתו והן במהלך פעילותו, כולל בדיקות עומס במיגוון של תרחישים, דבר שאיפשר את הפעלתו התקינה לאורך כל תהליך ספירת הקולות".

אירועים קרובים