טוויטר מסרה לרשויות נתוני משתמשים ב-69% מהבקשות

מספר הבקשות של הממשל למסירת מידע גדל במחצית השנייה של 2012 ל-1,009 בהשוואה ל-849 בקשות במחצית הראשונה של השנה - כך עולה מדו"ח השקיפות שפרסמה טוויטר ● גם במספר הבקשות להסרת תוכן נרשמה עלייה והן הסתכמו ב-42 לעומת שש בלבד ● לעומת זאת, במספר הבקשות להסרת תכנים עקב הפרת זכויות יוצרים נרשמה ירידה קלה ● בטוויטר צופים שהיקף הבקשות יוסיף לעלות

רגע עם טוויטר

טוויטר (Twitter) פרסמה נתונים חדשים שמהם עולה, כי היא נענתה ל-69% מהבקשות של הממשל האמריקני לקבלת נתוני משתמשים. בחברה צופים, כי היקף הבקשות יוסיף לעלות.

המספר הכולל של הבקשות למסירת מידע גדל במחצית השנייה של 2012 ל-1,009 בהשוואה ל-849 בקשות במחצית הראשונה של השנה – כך עולה מדו"ח השקיפות שפרסמה טוויטר. גם במספר הבקשות של הממשל להסרת תוכן נרשמה עלייה והן הסתכמו ב-42 לעומת שש בלבד. לעומת זאת, במספר הבקשות להסרת תכנים עקב הפרת זכויות יוצרים נרשמה דווקא ירידה קלה והן הסתכמו במחצית השנייה של השנה ב-3,268 בהשוואה ל-3,378.

80% מהבקשות לנתוני משתמשים במחצית השנייה של שנת 2012 היו מארצות הברית – 815 בסך הכול. מדובר בעלייה של 20% בהשוואה למחצית הראשונה של שנת 2012, שבה הוא עמד על 679. כאמור, בטוויטר נענו ל-69% מבקשות אלה.

מהרשת החברתית אף נמסר, כי מבין אותן בקשות, 60% היו בדרך של זימון שאינו מחייב חתימת שופט ומתייחס, בדרך כלל, למידע בסיסי דוגמת שיוך של כתובת דואר אלקטרוני לכתובת IP של משתמש או לחשבון.

צווי חיפוש, שמחייבים חתימת שופט ונחשבים לאמצעי בעל הרף הגבוה ביותר, מייצגים 19% מהבקשות וצווי בית משפט חתומים על ידי שופט מייצגים 11% נוספים. מקורן של שאר הבקשות בהליכים משפטיים אחרים, דוגמת צווי חירום שנועדו למנוע מוות או פגיעה פיזית קשה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים