אפל הציגה מחשבי iPad חדשים עם זיכרון בנפח של 128 ג'יגה-בייט

המחשבים החדשים מיועדים לארגונים, מורים ואמנים שעובדים עם קבצים גדולים ● הם כוללים צג Retina Display בגודל של 9.7 אינץ', מעבד A6X, מצלמה מסוג HD FaceTime, שקע Lightning החדש של אפל ומערכת ההפעלה iOS 6.1 ● המכירה של המחשבים החדשים תחל בארצות הברית ביום ג' הקרוב והם יעלו החל מ-799 דולרים

אפל (Apple) הציגה אמש (ג') גרסה חדשה של מחשבי iPad עם מאפייני חומרה זהים לאלה של הגרסאות הקיימות למחשבי iPad מדור רביעי, מלבד נפח הזיכרון, שהוגדל ל-128 ג'יגה-בייט. המחשבים החדשים מצוידים בצג Retina Display בגודל של 9.7 אינץ', מעבד A6X, מצלמה מסוג HD FaceTime, שקע Lightning החדש של אפל ומערכת ההפעלה iOS 6.1, שמותקנת בו מראש.

המכירה של המחשבים החדשים תחל בארצות הברית ביום ג' הקרוב, 5 בפברואר. הם יוצעו בצבע לבן או שחור ובמחיר של 799 דולרים לדגם המצויד בתקשורת Wi-Fi בלבד או 929 דולרים ל- Wi-Fi + סלולר. באפל מייעדים את הגרסה החדשה למשתמשים ביישומים כבדים ולא למשתמשים מזדמנים. על פי החברה, ב-App Store מוצעים כיום יותר מ-800 אלף יישומים וכ-300 אלף מתוכם מיועדים אך ורק למחשבי iPad.

"לאחר שנמכרו יותר מ-120 מיליון מחשבי iPad, ברור שהלקוחות ברחבי העולם אוהבים את מחשבי ה-iPad שלהם ומוצאים מדי יום עוד דרכים נפלאות לעבוד, ללמוד ולשחק בהם, במקום במחשב האישי הישן", אמר פיליפ שילר, סגן נשיא בכיר לשיווק עולמי באפל. "עם נפח אחסון גבוה פי שניים ומבחר יישומים מעל לכל תחרות יכולים מנהלים, מורים ואמנים למצוא סיבות נוספות להשתמש במחשבי iPad לצרכי עבודה, כמו גם לצרכים אישיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים