תוכן שיווקי

לקראת אירוע | פנייה אחת לקבלת שירות כולל בעיר Greensboro – צפון קרוליינה

30/01/2013 13:49

העיר גרינסבורו ממוקמת בצפון קרוליינה, עם למעלה מ-250,000 תושבים. חזון ראשי גרינסבורו היה להשיג שיפור שירות משמעותי לתושבים, ע"י מתן אפשרות שאזרחים יוכלו לבצע פנייה ישירה אחת בלבד למוקד השירות ובכך להעניק לו פתרון מלא, בכל הנושאים המוניציפליים כגון ניהול ותפעול הנכסים, מוסדות חינוך, תשתיות כבישים, תשתיות מים, מדרכות, גינון, תאורה ועד טיפול בנושאי תברואה.

הם הבינו שהפתרון דורש שילוב של  מספר תחומים: ניהול נכסים, ניהול קשרי לקוחות, וניהול מידע גיאוגרפי (GIS) וכי המערכת המבצעת זאת חייבת להיות מערכת אשר כוללת יכולת שילוב טבעית כחלק מהפונקציונאליות שלה. לאחר בחינה נמצא כי פתרון Infor EAM, המוצע ע"י חברת Infor, הינו הפתרון המתאים ביותר לצרכי העיר. חברת Infor נבחרה כשותף האידיאלי לעיר גרינסבורו כחברה המספקת שירותי תוכנה וניהול ליותר מ-1200 ערים, מועצות מקומיות, מחלקות ומשרדי ממשלה בארה"ב. הפתרון המשולב של Infor EAM ענה על כל הציפיות והיעדים של הפרויקט ומעבר. המערכת מהווה מקור מידע אחד שמחבר ומסנכרן בין כל המחלקות התפעוליות של העיר, בין מיקומם הגיאוגרפי של המתקנים ובין פניות האזרחים.

כדברי סטפן שרמן, מנהל מחלקת GIS בגרינסבורו: "הפתרון של Infor EAM עונה על הדרישות הלא פשוטות שלנו גם מבחינת ניהול פניות הלקוח, גם מבחינת ניהול הנכסים וגם נותן לנו את האפשרות למקסם את יכולות ה-GIS לאיתור פשוט של המתקנים. כיום, כאשר מנהלי השירות מקבלים קריאה, הם צריכים לא יותר מכתובת והקלקה אחת של המידע במערכת בשביל לקבל פלט נתוני אחזקה מעודכן של המתקן ומיקום גיאוגרפי של הצוותים הנמצאים בשטח, ובכך במהירות מקסימלית להתאים את הצוות הקרוב והזמין ביותר למוקד הקריאה. הפתרון היעיל אך עם זאת פשוט לשימוש של Infor EAM מאפשר לנו להיענות לקריאות שירות במהירות המירבית והביא להפחתה משמעותית של עלויות התפעול בעיר. מעבר לכך המערכת נותנת לנו תמונת מצב מפורטת ועדכנית, לטובת מעקב אחרי סך כל ההוצאות והעלויות השוטפות של תפעול המתקנים ומערכות התשתית בעיר, ובכך לנהל את התקציב העירוני טוב יותר".

GIV Solutions מייצגת ומיישמת את Infor EAM בישראל והטמיעה את המערכת בארגונים שונים, כולל בתחום המוניציפלי. GIV Solutions  מיישמת את פתרון INFOR EAM, ובכך מאפשרת לשפר משמעותית את רמת השרות, את יעילות התפעול ואחזקת התשתיות.

אירועים קרובים