תוכן שיווקי

עכשיו זה רשמי יותר מתמיד – MaaS360 פתרון ה-MDM המאובטח ביותר בעולם!!

30/01/2013 14:09
Mobility in Cloud

Fiberlink, החברה המובילה בפתרונות מבוססי ענן לניידות ארגונית, יצרנית MaaS360, הוכרזה כספק ה-MDM (ר"ת Mobile Device Management) שנותן מענה ותומך בפתרונות צד שלישי ופתרונות אבטחה, על אפליקציות ארגוניות עסקיות המספקות הגנה על מידע ותוכן ארגוני, בכל אותם התקנים.

MaaS360 פתרון ה-MDM היחיד בעל תו התקן FISMA (ר"ת Federal Information Security Management Act) שהוא חוק פדראלי משנת 2002, המכיר בחשיבות אבטחת מידע לאינטרסים ביטחוניים, כלכליים והלאומיים של ארה"ב. MaaS360 של חברת Fiberlink הוא ה-MDM הראשון שנרשם ב-STAR (ר"ת Security, Trust, and Assurance Registry) של ה-CSA (ר"ת Cloud Security Alliance's). בעזרת הישג זה החברה מצטרפת לשורותיהן של חברות כמו Amazon ו-Microsoft וממשיכה להראות את מנהיגותה וחדשנותה בתעשיית טכנולוגיית הענן עם MaaS360 המספקת יכולת ניהול ואכיפת מדיניות ארגונית במערך מחשבים ניידים, טאבלטים ומכשירים ניידים חכמים מבוססת ענן.

ממשרדי Fiberlink נאמר כי "כחבר רשמי בארגון STAR, לקוחותינו יכולים להיות סמוכים ובטוחים ש-MaaS360 מאפשר רכישת אמון בשירותי ענן ניידים בזמן המהיר ביותר עם רמות האבטחה, שקיפות ואמינות הגבוהות ביותר בתעשייה".

דויד אדי, מנכ"ל Mobility In Cloud, נציגת MaaS360 בישראל מתאר כי: "בשנתיים האחרונות, מאז השקת השירות בישראל, הדבר הראשון שאנחנו חשים בו כאשר אנחנו מציינים בפני לקוחותינו שהפלטפורמה נמצאת בענן, הוא צמרמורת אצל זה היושב מולנו, וזאת מהסיבה שהמינוח ענן מוביל לחשש מבחינת אבטחת מידע. האישור האחרון שמצטרף לאישור FISMA, אשר ניתן לשלוש חברות בעולם בלבד, עמידה בתו תקן soc70 type II וזכיות רבות נוספות ועמידה בתקנים המחמירים ביותר, לצד העובדה שהפתרון לא דורש לשנות את ארכיטקטורת הרשת של הלקוח בכלל, מסירה את החשש ומספקת חותמת רשמית לכך שפלטפורמת MaaS360 היא הפתרון המתקדם, המוביל והמאובטח ביותר בעולם בכל פרמטר, וזאת שוב לאור העובדה כי הענן של MaaS360 לא מעביר או מאחסן בתוכו כל מידע ארגוני".

לקבלת מידע נוסף אודות החידושים ב-MaaS360 בישראל ניתן לפנות למשווקים המורשים המספקים 30 ימים ללא כל התחייבות לבחינת הפתרון. לפרטים נוספים ניתן לגשת לאתר הנציגות בישראל, חברת מוביליטי אין קלאוד.

אירועים קרובים