תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | CA מאפשרת תשתיות CA Service Desk Manager למימוש במתקן ובענן

30/01/2013 15:49

חברת CA ישראל קיימה ביום ד' האחרון כנס לקוחות תחת הכותרת "מרכזי שירות במתקן או בענן", אשר נערך בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים במלון דניאל בהרצליה. בכנס נכחו כ-50 לקוחות CA המשתמשים במרכז השירות Service Desk manager.

"מתי מחליטים שעוברים לענן?", שאל בכנס מאיר אדלר, ה-CTO של CA ישראל. "כשרוצים לטפל בעלויות תפעול, בזריזות הארגונית (agility), באלסטיות, בחדשנות ובנושאים קרובים. במימוש SaaS יש זמן מקוצר עד ל-ROI (החזר על ההשקעה). שם המשחק הוא האופן שבו כמות השינויים בשירותים מקפיצה או מורידה את המחיר של מימוש הענן. לעומת זאת, ארגון שרוצה התאמות ושינויים ארגוניים ימשיך לממש במתקן. לפי גרטנר, 30% מהעוברים למודל SaaS יחזרו למודל תשתיות IT במתקן. CA יודעת לספק פתרון הן במתקן והן בענן".

חברת נס, אשר בחרה בתשתיות CA Service Desk Manager, מאפשרת הספקת שירותי ענן ל-29 לקוחות ענן ציבורי ו-5 לקוחות ענן פרטי בישראל, שירותים המגיעים ל-155,500 משתמשים ונשענים על יישום של 16 חוזי SLA (ר"ת Service Level Agreement) שונים – כך נחשף בכנס. "אפשר לעשות עם CA Service Desk Manager כמעט כל מה שרוצים", הכריז יובל קידר, סמנכ"ל, מנהל חטיבת לקוחות ו-CTO בקו מוצרי מיקור החוץ של נס. לדבריו, נס העלתה לאוויר גרסה נקייה של 12.7 SDM ביישום מלא של Ness CRM.

פתרון ה-SDM מאפשר להציג עבור כל עולם תוכן דשבורד המשרת את המנמ"ר וכולל תצוגות כגון מדדי ביצועים עיקריים (KPI) וידע מגוון הנצבר ממגוון מערכות שליטה ובקרה (שו"ב), תוך פעולה ב"ריבוי דיירים" (multi tenant) ובמודל רישוי SaaS.

מורן אשכנזי, יועצת טכנולוגית בכירה ב-CA, הדגימה את ה-CA Service Catalog, שמתפקידו להרחיב את היכולות שקיימות היום בארגונים אשר מימשו מערכות ניהול שירות של CA. הערך המובהק של הפתרון הוא היכולת להגדיר ולפרסם שירותים וכן לקבל תובנות בנושאים פיננסיים. "CA לוקחת אותנו לכיוון הענן עם נקודת מגע אחת, כאשר הלקוח יראה את המידע בראייה עסקית דרך פורטל אחד", אמרה אשכנזי. "בסופו של דבר הענן הוא מודל כלכלי", הבהירה אשכנזי. "הכול הוא חלק משרשרת שבה מדדי איכות שירות עסקיים מקושרים לתובנה פיננסית, שמקושרת לאבטחת מידע וכן הלאה. המערכת מאפשרת לחשב את העלות החודשית של כל שירות. כל זאת, בלי להתפשר על אבטחת מידע בתוך היחידה העסקית, נושא שהוא הכאב האמיתי של ארגונים".

אייל דורון, ארכיטקט לקוחות ב-CA ישראל, הציג את Xtraction for CA Service Management, המאפשר למשתמשים לא טכנולוגיים ליצור בתוך דקות דוחות ודשבורדים אינטראקטיביים המציגים ביצועי IT.

לירון יונה, אסטרטגית מוצר בכירה ב-CA ישראל, סקרה את תחום הרשתות החברתיות בעולם ה-Service Desk, תוך התמקדות בממשק החדש CA Open Space. הממשק מהווה תוכנה לשיתוף פעולה (collaboration) אשר מפחיתה את העומס על מומחי IT ומקטינה את עלויות התמיכה. ניתן לגשת לממשק מתוך דפדפן או בעזרת מכשירים ניידים דוגמת iPhone ו-iPad.

אייל קדם ואבי זיגדון, מנכ"לים משותפים של חברת Techmind הישראלית, ריתקו את הקהל בהדגמת האופן שבו ה-CA Service Desk Manager יכול לשמש כמערכת לניהול תקלות ותהליכי עבודה במכשירים ניידים.

אירועים קרובים