תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם ניר דובדבני, מאסטר מכירות – מנטור להצלחה עסקית, מנכ"ל RND

לקראת ועידת ישראל ליזמות והצלחה, ה-11 במרץ, מרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה

30/01/2013 17:44

מה הביא אותך לעסוק במקצוע המנטורינג?
"האמת היא שאני מאמין שהמקצוע בחר אותי ולא אני אותו. מאז שאני זוכר את עצמי אני עוסק בתחומים של אימון והובלה. אם זה בשנותיי כמנכ"ל של חברה בינלאומית ואם זה כשחקן נבחרת ישראל בכדור יד בזירות בינלאומיות או במגרש הביתי.

מאז ומתמיד הבנתי שאימון מבדיל בין בינוניות למצוינות, ותחושת ההנאה והסיפוק הגדול שלי נבע מעצם ראייתי את עצמי בתפקיד המאמן – תורם, מכוון, משפיע וקוצר את פירות ההצלחה יחד עם חבריי הקבוצה שלי. הובלה היא חלק ממני ומנטורינג הוא בעצם המשך מתבקש של תהליך ההתפתחות שלי. להמשיך ולהוביל אנשים למחוזות של הצלחה. מבחינתי זו זכות גדולה לעסוק בתחום מרתק שכזה, שמעניק לך יום-יום את התשובה לשאלה 'למה' אתה עושה מה שאתה עושה".

ספר על הצלחה של אחד מלקוחותיך.
"סיפורים יש למכביר, ומאתגר מאוד לבחור אחד שייצג את הכל. מסך כל הסיפורים אני יכול לתאר את החלק היפה ביותר שנוצר ברגע הגילוי של כוח היישום. אנשים שנכנסים למסגרת סדנאית או לתהליך של אימון מנטאלי מבינים שמעבר לעבודה על תודעה אפשר ליישם את המצב התודעתי ולהמירו להתנהגויות של הצלחה. פתאום אתה רואה איך מתרחשות מהפיכות, וכל אחד בהתאם לסיפור חייו, לנקודת המוצא שלו ולמטרות שביקש להשיג. זה רגע מרגש.

בסדנאות שלי, שעוסקות בעיקר בעולם המכירות ובוחנות תוצאות מדידות, ניתן לראות אנשים שגדלו ממחזורים של5%-10% עד למאות אחוזים. כמובן שזה לא המדד היחיד כי קיימים מדדים חשובים נוספים של Wellness. מתאמנים מדווחים על יותר זמן איכות עם ילדים, משפחה, תחביבים ובעיקר על אושר גדול".

מה הטיפ הגדול ביותר להצלחה שאתה יכול לתת ללקוחותינו?
"אני לא אוהב לתת טיפים ובטח שלא אחד ויחיד, מאחר וזה חוטא למטרה. הדבר הכי נכון בעיניי זה לייצר תהליך מתמשך. כהמלצה, אני יכול לשתף את הקוראים בתובנה המשמעותית ביותר שעצם רכישת הידע אינה מבטיחה דבר. החלק היותר משמעותי והמבטיח זה ה-Doing the real thing. הטיפ היחיד שאני יכול להציע הוא Be the change that u want to be. אנשים חולמים על שינוי, רוצים להגיע למחוזות נכספים ומה שאני מציע זה להפסיק לחלום ולהתנהג בדיוק באותו האופן שבו אתה חולם את עצמך אחרי השינוי. תרשום לעצמך את כל מדדי ההצלחה שהיית רוצה לקצור מבחינה התנהגותית, בינאישית, עסקית ותתחיל להתנהג כמו האיש שאתה רוצה להיות. באורח פלא אתה תגלה כיצד המציאות הזו קורמת עור וגידים והופכת להיות שלך".

מה ייצא לכל אחד ממשתתפי הוועידה לאחר שישמע אותך?
"תלוי בו. אם הוא ישמע ויסתפק בהאזנה בלבד, הוא יקבל 10% של שיפור בביצועים וזה רק מתוך האנרגיה המדבקת והטירוף שהוא ייחשף אליו ממני ומהקהל. אם הוא ישתתף בהרצאות, יאזין ויטמיע את הכלים הוא יקבל שינוי אדיר עם תוצאות עצומות.

אני באופן אישי נחשף באופן קבוע לסדנאות שונות ולמנטורים מתחומים שונים בארץ ובעולם. אני נהנה ללמוד באופן קבוע וכך אני מצליח לייצר לעצמי Re-start למערכת הפנימית שלי. אני מזמן גיליתי שההשקעה הכי מניבה שלי היא בעצמי. כל קורס, סדנה, אימון יצר אצלי שינוי אדיר ברמת התפיסה ויכולת הביצוע השתפרה והניבה תוצאות גבוהות ושונות".

מה ה-"אני מאמין" שלך?
"כל אדם הוא אדריכל של ניצחונותיו. כשאתה מבין שהכנסותייך הן המראה של ההשקעה שלך בעצמך, אתה מתחיל ללמוד".

הירשמו עכשיו לוועידת ישראל ליזמות והצלחה, ה-11 במרץ, מרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה

אירועים קרובים