רבעון של עליות ללנובו: ההכנסות גדלו ב-12%; הרווח הנקי זינק ב-30%
החברה רשמה ברבעון השלישי של שנתה הכספית הכנסות שיא בסך תשעה מיליארד דולרים ● הרווח הנקי שלה הגיע בתקופה זו ל-200 מיליון ● בנוסף, הנתח שלה בשוק המחשבים עלה במהלך הרבעון לכ-16% ● בלנובו מייחסים את התוצאות הטובות לאסטרטגיית ה-"להגן ולתקוף" שלה
לנובו (Lenovo) מסכמת את הרבעון השלישי של שנתה הכספית 2013 עם תוצאות חיוביות בסעיפים העיקריים: מהדו"חות שפרסמה החברה עולה, כי היא רשמה במהלך הרבעון עלייה של 12% בהכנסות לשיא רבעוני של 9.36 מיליארד דולרים לעומת 8.37 מיליארד ברבעון המקביל בשנתה הכספית 2012. הרווח הנקי של החברה זינק ב-30% ועמד על 200 מיליון דולרים בהשוואה ל-154 מיליון. הרווח הנקי למנייה הגיע ל-1.96 דולרים אל מול 1.46 דולרים.
שיא רבעוני נוסף אותו השיגה לנובו היה במכירות המחשבים שלה, שהגיעו ל-14.1 מיליון יחידות. נתח השוק שלה עומד ברחבי העולם על 15.9%. יצוין שהחברה היא בעלת קצב הגידול הגבוה ביותר בעולם זה 13 רבעונים ברציפות.
הרווח הגולמי של לנובו עמד ברבעון על 1.1 מיליארד דולרים – גידול של 15% לעומת 954 מיליון. הרווח הגולמי השולי שלה הגיע ל-11.8% בהשוואה ל-11.4%. ההוצאות התפעוליות גדלו ב-13% ל-858 מיליון דולרים אל מול 761 מיליון. הרווח התפעולי זינק ב-26% ל-243 מיליון דולרים לעומת 193 מיליון.
בחברה מייחסים את השיפור בביצועים שלה לאסטרטגיה עסקית שיושב הראש, יאנג יואנגקווינג, מכנה "להגן ולתקוף. להגן על מעמדנו בשוק הסיני העצום ועל נתח השוק הגלובלי שלנו בשוק המחשבים האישיים ובמקביל, לתקוף בשלושה מוקדים בעלי קצב גידול פוטנציאלי גבוה: השווקים המתעוררים, השוק הצרכני הגלובלי ושוק המכשירים החכמים – טלוויזיות חכמות, טלפונים חכמים וטאבלטים".
לדבריו, "באמצעות יישום מוצלח של האסטרטגיה הזו השגנו שיאים חדשים בהכנסות, ברווחיות ובנתח השוק. זאת ועוד, אנחנו ערוכים היטב לעידן הפוסט מחשב נייד ובטוחים שנהפוך למובילת החידושים בשוק זה".
תגובות
(0)