בקרוב: העוזרת הקולית סירי של אפל תשולב בדגמי הונדה החדשים

העוזרת הקולית, באמצעותה יוכלו הנהגים לבצע משימות ללא הצורך להסיר את ידיהם מן ההגה, תהיה זמינה בדגמי אקורד ואקורה RDX ו-ISX של הונדה כאופציה לבחירה של הסוחרים מאוחר יותר השנה ● "ה-iPhone משולב כל כך בחייהם של אנשים, שהם ממשיכים להשתמש בו גם בתוך הרכב", ציינה בהצהרתה ויקי פופוני, עוזרת הנשיא לתכנון מוצרי תנועה בהונדה ארה"ב

אפס ממשק משתמש

יצרנית הרכב הונדה (Honda) הודיעה אתמול (ד') שתתמוך בגרסת SIRI Eyes Free הקולית של אפל (Apple) בכמה מדגמי 2013 חדשים שלה, נוסף על חברות נוספות שכבר עשו זאת מוקדם יותר. העוזרת הקולית סירי (Siri) תהיה זמינה בדגמי אקורד ואקורה RDX ו-ISX של הונדה כאופציה לבחירה של הסוחרים מאוחר יותר השנה. בעזרת התוכנה הקולית החופשית ממגע, נהגים יוכלו להשתמש במכשיר iOS כלשהו של אפל עם גרסת מערכת ההפעלה 6 ומעלה התואם לתוכנת סירי, כך יוכלו לבצע משימות ללא הצורך להסיר את ידיהם מן ההגה.

אפל הציגה לראשונה את Siri Eyes Free בכנס המפתחים שלה ביוני 2012. גרסה זו מאפשרת חיבור מכשיר קצה תואם iOS ללוח המחוונים של המכונית, ולהשתמש בסירי כדי לתקשר עם התכונות של מכשיר הקצה. כדי להבטיח שדעתו של הנהג לא תוסח, מכשיר ה-iOS לא יואר כאשר המכונית נמצאת בתנועה. "ה-iPhone משולב כל כך בחייהם של אנשים, שהם ממשיכים להשתמש בו גם בתוך הרכב", ציינה בהצהרתה ויקי פופוני, עוזרת הנשיא לתכנון מוצרי תנועה בהונדה ארה"ב. "האפשרות להשתמש בסירי במצב Eyes Free באמצעות בלוטות' בדגמים של הונדה היא הזדמנות מדהימה להעניק קישוריות חדשנית ללקוחותינו, ולדרישותיהם המשתנות תדיר".

בשנה שעברה הודיעה אפל, כי הגיעה להסכמים עם יצרניות רכב כמו BMW, ג'נרל מוטורס (General Motors), מרצדס (Mercedes), לנד-רובר (Land Rover), יגואר (Jaguar), אאודי (Audi), טויוטה (Toyota), קרייזלר (Chrysler) וכאמור הונדה לגבי שימוש במכוניות ב-Siri Eyes Free.

בנובמבר האחרון, הודיעו אפל וג'נרל מוטורס שדגמי ספארק וסוניק LTZ ו-RS ייצאו מקו הייצור כש-Siri Eyes Free משולבת במערכות המכונית החל מהשנה. בתערוכת CES, שהתקיימה החודש בלאס וגאס, הודיעה גם יונדאי (Hyundai) על תוכניותיה לגבי Siri Eyes Free בדגמי המכוניות שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים