תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אירוע שת"פ בולגריה-ישראל הראשון לטכנולוגיות ופתרונות לבנקים ומוסדות פיננסיים, יוצא לדרך בחסות אנשים ומחשבים

פגישות אישיות עם מקבלי החלטות של הבנקים והמוסדות הפיננסים הגדולים באירופה - סופיה, 6 לפברואר 2013

31/01/2013 14:35

משלחת חברות תוכנה תוכנה ואבטחת מידע בשיתוף עם לשכת הסחר ישראל-בולגריה וחברת היעוץ Volaro הבולגרית, יוצאת לפגישות אחד על אחד עם נציגי הרכש של בנקים, מוסדות פיננסיים, ואנשי מפתח מהמובילים בבולגריה ובבלקנים, המחפשים להעשיר את סל הפתרונות והיכולת שלהם להתמודדות מול מתחריהם באירופה ובעולם.

לדברי דוד חוה, מנכ"ל חברת היעוץ MIW, בולגריה – אשר התקבלה כחברה באיחוד האירופאי, מצויה בצומת של שינוי כלכלי ומדיני. הצמיחה הכלכלית של בולגריה משכה אליה את הבנקים הגדולים באירופה אשר פתחו שם סניפים ובשל כך הסקטור הבנקאי בבולגריה נשען בחלקים גדולים על בעלות זרה.

לדברי שלומי ויזל, מנכ"ל חברת וולרו, הנטייה הציבורית בבולגריה היא חיובית ומפרגנת לישראל והיה מצפה לנוכחות יותר ערה של חברות הייטק ישראליות בבולגריה שמשמשת כבסיס זמין וכמנוף לבלקנים ולמזרח אירופה.

מאגד אבטחת המידע יוצא לסופיה לפגישות אחד על אחד לשם בחינת אפשרות הטמעה של הפתרונות שלהם במוסדות אלו. בין מקבלי הפנים באירוע, ייטלו חלק שגריר ישראל בבולגריה – שאול רז, הנספח המסחרי של ישראל בבולגריה – ארבל ארנון, סגן השר התקשורת והטכנולוגיה הבולגרי – ואלרי בוריסוב ונשיא ועדת אבטחת המידע בבולגריה – בוריס דמיטרוב.

המשלחת הישראלית כוללת את נציגי החברות הבאות:

Trusteer תציג מערכת בשם Rapport שמגינה על לקוחות בנקים ומוסדות פיננסים מפני online fraud. מדובר באחת הבעיות הכואבות בעולם אבטחת המידע שנזקיה מוערכים מדי שנה בעשרות מיליארדי דולרים. בחברה מציינים כי בניגוד לפתרונות מתחרים, Rapport יכולה להגן על הגולשים גם אם המחשב שלהם נגוע בסוס טרויאני או קוד זדוני. היזם מאחורי החברה הוא שלמה קרמר, אחד ממייסדי צ'ק פוינט.

Chip PC Technologies תציג את פתרונותיה בתחום תחנות עבודה רזות בסביבות וירטואליזציה וענן.

Surecomp תציג חבילת פתרונות המוכרת על-ידי מובילי שוקי המסחר הפיננסי, המימון וההתאמה החשבונאית.

Topimagesystems תציג בין השאר גם את פתרון התוכנה לניהול וקליטת מסמכים, המאפשר סריקת מסמכים שמולאו בכתב יד ועיבודם לבסיסי נתונים ממחושבים.

Leverate תציג מערכות תוכנה פיננסיות מבוססות אלגוריתמים המסוגלות לספק שערי מט"ח מדויקים יותר מאלה הניתנים שאר הבנקים בזמן אמת.

Activepath תציג פתרונות לערוצי הפצה מבוססי דואר אלקטרוני מאובטח לעולם הבנקאות.

Komodosec תציג את צוות היועצים המוביל לעולם אבטחת המידע ויכולות ביצוע של הקמה ופיתוח פתרונות בהלימה לרגולציות המשתנות ורמת אבטחה כבר בשב הפיתוח.

Enforcive תציג את מוצר ה-iSeries שפיתחה ואשר משלב יכולות אבטחה הנשלטות דרך ממשק משתמש משוכלל.

לפרטים נוספים

אירועים קרובים