ברזיל: אפל לא תוכל יותר למכור את הטלפונים החכמים שלה תחת השם iPhone

החברה תצטרך להמציא בקרוב שם חדש לטלפונים החכמים שהיא משווקת בברזיל לאחר שמשרד הפטנטים המקומי אסר עליה להשתמש בשם iPhone ● הסיבה לכך היא ש-iPhone הוא שם מסחרי רשום של חברה אחרת, הרבה לפני שהמכשיר של אפל יצא לשוק ● ה-iPhone של הגרסה הברזילאית הוא, על פי הדיווחים, לא מכשיר מרשים במיוחד ומבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל

אפל (Apple) תיאלץ בקרוב למצוא שם חדש לטלפונים החכמים שלה בברזיל, לאחר שמשרד הפטנטים המקומי אסר עליה לקרוא להם iPhone במדינת הענק הדרום אמריקנית. הסיבה לכך היא ש-iPhone הוא בברזיל שם מסחרי רשום של חברה בשם גרדיאנט (Gradient), שאף השיקה לפני מספר חודשים טלפון בשם iPhone, שמבוסס… על אנדרואיד (Android) של גוגל (Google). גרדיאנט שחררה את המכשירים שלה ממש ברגע האחרון, לפני שהבלעדיות שלה על השם המסחרי פגה מאחר שלא הפיצה לפני כן מכשיר פעיל במשך זמן מה.

לפי האתר הברזילאי O Globo, אפל הפסידה בבקשה שלה למשרד הפטנטים להשתמש בשם iPhone בברזיל, לאחר שהתברר שגרדיאנט רשמה זכויות מסחריות עליו עוד בשנת 2000, הרבה לפני שהמכשיר של אפל יצא לשוק.

על פי הדיווח, המשרד לא אישר לאפל להשתמש בשם iPhone עבור "מכשירים ניידים דיגיטליים אלקטרוניים", "פרויקטים לפיתוח חומרה ותוכנה" ב-"מחשבים וציוד היקפי". כמו כן, אפל לא תוכל יותר להשתמש ביישום Find My iPhone במכשירים שלה שיימכרו במדינה.

ה-iPhone הברזילאי, שנמכר במחיר שווה ערך ל-289 דולרים, אינו מכשיר מרשים במיוחד. מהפרטים שנודעו עליו עולה שהוא בעל מסך 3.7 אינץ', מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.3.4 וכולל SIM כפול ומצלמה קדמית ואחורית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים