ארצות הברית: משקפי האינטרנט של גוגל נחשפו במסמכים של רשות התקשורת הפדרלית

בגוגל מצפים כעת לאישור מה-FCC עבור המשקפיים, שמכונות Project Glass ● בגוגל זקוקים לאישור משום שהמשקפיים פועלים בתדר רדיו, בדומה לטלפונים סלולריים ● ההערכות הן שההשקה בפועל של המשקפיים תהיה באירוע I/O, שייערך בחודש מאי הקרוב

רשות התקשורת הפדרלית של ארצות הברית (FCC) פרסמה לא מכבר מסמכים המתארים את משקפי האינטרנט של גוגל (Google), שמכונים Project Glass. מדובר בסימן נוסף שמעיד על השקה קרובה שלהן.

בגוגל זקוקים לאישור ה-FCC כדי למכור את המוצר בארצות הברית, משום שהם פועלים בתדר רדיו, בדומה לטלפונים סלולריים. במסמכים מבקשים אנשי גוגל מאנשי ה-FCC לבדוק את המפרטים הטכניים של המשקפיים ומספקים תרשימים מפורטים ונתונים טכניים רבים.

וורוויק וונג, המומחה לעמידה בתקנות של גוגל, ביקש במכתב מה-FCC לשמור על סודיות משום שלטענתו, פרסום המידע יסייע לחברות מתחרות. לפי ההערכות, על החברות שגם בהן שוקדים על פיתוח משקפיים של מציאות רבודה נמנות, בין השאר, אפל (Apple) ומיקרוסופט (Microsoft).

באחד המסמכים צוין, כי באפל מעריכים שכמות הקרינה שאליה נחשף המשתמש מהמשקפיים מקבילה לזו שאליה נחשף המשתמש במכשיר iPhone 5. מדובר בערך של 0.924 ואט לק"ג, בהשוואה ל-0.972 ב-iPhone 5. התקרה המותרת על פי ה-FCC היא 1.6 ואט לק"ג ולפיכך – ערכי הקרינה של המשקפיים נחשבים לבטוחים יחסית.

בשבוע שעבר ערכה גוגל אירוע למפתחים השוקדים על יישומים למשקפי Project Glass והמשתתפים נדרשו לחתום על הסכמי סודיות. מפתחים שהשתתפו באירוע I/O של גוגל בשנה שעברה יכולים היו להזמין מראש משקפי Project Glass במחיר של 1,500 דולרים ולקבל אותם לכשאלה יהיו זמינים, "בתחילת 2013". ההערכות הן שההשקה בפועל של המשקפיים תהיה באירוע I/O, שייערך בחודש מאי הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים