בית המשפט דחה את הערעור של אורקל בפרשת איטניום

השופט בבית המשפט לערעורים של קליפורניה הותיר על כנה את הקביעה של הערכאה הנמוכה, כי אורקל הפירה חוזה עם HP בכך שהפסיקה באופן חד צדדי את התמיכה במעבדי איטניום ● על פי רויטרס, בית המשפט דחה את הערעור של אורקל "מבלי לנמק את החלטתו"

בית המשפט לערעורים של קליפורניה דחה ביום ה' את הערעור של אורקל (Oracle) על פסק הדין משנת 2012 שקבע, כי ההסכם בינה לבין HP מחייב אותה להוסיף ולתמוך בשרתי HP עם מעבדי איטניום (Itanium).

הפרשה התעוררה בשנת 2011, כאשר אורקל הודיעה באופן חד צדדי שלא תציע עוד גרסאות חדשות של מסדי נתונים או יישומים ארגוניים (דוגמת תוכנות E-Business Suite ,Peoplesoft או JD Edwards) עבור מעבדי איטניום, שמותקנים בפועל כמעט אך ורק בשרתי HP.

בעקבות כך הגישה HP תביעה נגד אורקל. בחודש אוגוסט קבע השופט ג'יימס קליינברג, כי יש ממש בטענותיה של HP וכי הסכם משנת 2010 מחייב את אורקל ולהוסיף ולתמוך ביישומיה בשרתים עם מעבדי איטניום. השופט אף קבע, כי על אורקל לפצות את HP בגין הנזקים שנגרמו לה, והותיר את קביעת הסכום לחבר מושבעים שעדיין לא דן בנושא.

באורקל צייתו לפסק הדין והמשיכו לספק עדכונים עבור שרתים עם מעבדי איטניום, אך במקביל הגישו ערעור בטענה שפסק הדין "משית על אורקל מחויבות חסרת תקדים לתמוך בטכנולוגיית איטניום הגוססת".

ביום ה' דחה בית המשפט לערעורים את הערעור של אורקל "מבלי לנמק את החלטתו", על פי דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס (Reuters).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים