תוכן שיווקי

לקראת אירוע | כשחברת התעופה המובילה בעולם פוגשת את המערכת המתקדמת ביותר – Infor EAM

03/02/2013 13:56

אמריקן איירליינס היא חברת התעופה מהגדולות בעולם. כדי להמשיך לשמור על הבכורה והסטנדרטים הגבוהים ביותר, החברה מחזיקה צי סימולטורים חדשני, שמספק הדרכה ואימונים לטייסי החברה. אחראי האחזקה וההנדסה של הצי חייבים לעמוד במשימות משתנות ולוודא מדי יום ביומו, שכל פרט בסימולטור אכן מותאם לתנאי המטוס האמיתיים. החברה והסימולוטרים עומדים לביקורת מחמירה ארבע פעמים בשנה על ידי רשות התעופה הפדרלית בארה"ב, כמו במסגרות אחרות שאחראיות על בטיחותם של מיליוני אנשים בשנה, לאמריקן איירליינס אין מרחב לטעויות בסימולטורים, שיכולות להביא לטעויות אנוש בטיסות אמת.

כדי להתגבר על הקשיים הכרוכים במוכנות התמידית והצורך בשטף של מידע זמין בזמן אמת, חיפשו באמריקן איירליינס פתרון ניהולי שיוכל להשתלב עם כמה מערכות בו-זמנית, לעמוד בסטנדרטים המחמירים של רשות התעופה הפדרלית בארה"ב, וכמובן יעזור לייעל את האחזקה.

פתרון ניהול הנכסים של Infor EAM הזניק את אמריקן איירליינס לפסגת הטכנולוגיה –  ממצב של ביקורות ידניות מבוססות ניירת לכל סימולטור בנפרד, שהיוו בזבוז זמן משווע, לעולם חדש של ממשק עבודה מותאם אישית ומתקדם שכולל גישה פשוטה לכל הפקודות והמידע הדרושים לאחזקה מתקדמת והסתגלות מהירה לשינויים.

התוצאות לא איחרו לבוא, כדברי ג'ים טיפטון, מנהל האחזקה והתמיכה של צי הסימולטרים באמריקן איירליינס: "סימולציית טיסה היא תעשייה ייחודית עם דרישות שונות ומגוונות, Infor EAM הוכיחו לנו שהם יכולים לשלב את הפתרון שלהם ביחד עם הדרישות המחמירות שלנו. המערכת נותנת לנו גישה קלה לכל המידע על הסימולטורים ותיעוד קבוע של העבודה לצורך הביקורת הבאה, הרבה בעזרת הממשק מותאם אישית הייחודי שמראה במסך אחד – מצב המתקן, סטנדרטים של רשות התעופה, משימות אחזקה לבצע, משימות אחזקה שבוצעו ועוד. מספיקה הצצה אחת במסך הבית כדי לדעת מה מצב הנכסים והאחזקה הנוכחי, בסופו של יום Infor EAM עוזרת לאמריקן איירליינס לתכנן את העתיד טוב יותר ולחסוך זמן וכסף".

GIV Solutions מייצגת ומיישמת את Infor EAM בישראל והטמיעה את המערכת בארגונים שונים. GIV מהווה גוף משמעותי בתחום ניהול התפעול והתחזוקה, עם ניסיון רב שנים ומתודולוגיה סדורה, המאפשרים לארגון לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, לשפר את השרות ולחסוך בעלויות.

אירועים קרובים