תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל, מסכם את שנת 2012 ומספר מה יהיו תחומי הפעילות העיקריים של הקבוצה בשנה הקרובה

03/02/2013 14:11

כיצד תסכם את פעילות החברה בשנת 2012?
היתה זו שנה טובה לקבוצת יעל, שנה של הרחבת סל הפתרונות ומעגל הלקוחות שלנו. צרפנו לקוחות חדשים לקבוצה עם פרויקטים משמעותיים ואנו רושמים תוצאות משביעות רצון עם עלייה של כ-10% ברווח שלנו.

אילו פרויקטים משמעותיים בצעתם השנה?
השנה השלמנו עשרות פרויקטים במיגוון רחב של מיגזרים ותחומים. בין המעניינים שבהם, שניתן לחשוף, אני יכול לספר על פרויקט בתהליכי השלמה מתקדמים בישראכרט במסגרתו הטמענו מערכת BI של חברת Spotfire. המערכת מאפשרת ניתוח של מידע עסקי בזמן אמת, כולל חיזוי תוצאות עסקיות, ניבוי מגמות שוק ועוד.  מערכת דומה עלתה לאויר גם בשרותי בריאות כללית. בנוסף, ביעל מרכז ההתמחות בתחום סיבל CRM, בו אנחנו רואים את אחד ממנועי הצמיחה המרכזים שלנו ב-2013, מבצע פרוייקט גדול במסגרתו אנו מקימים את מערכת המבוטחים החדשה של שירותי בריאות כללית. פרוייקט זה הינו אחד מפרוייקט הסיבל הגדולים המתנהלים כיום בישראל, אם לא הגדול שבהם.

במיגזר הטלקום ביצענו השנה מספר פרויקטים, ביניהם פרויקטי ניידות מספרים באלון סלולר ובטלזר – 019 והשלמנו עלייה לאויר של פרויקט פרוק ואקטיבציה של חבילות בפרטנר. הפרויקט בפרטנר מבוסס על תשתית טכנולוגית של חברת  טיבקו והוא מיועד לפירוק מהיר במיוחד של מרכיבי הזמנת לקוחות וניהול ובקרה של התהליך אל מול כלל מערכות הקצה בחברה.

במיגזר הפיננסי בצענו גם כן מספר פרויקטים ביניהם הטמענו את מערכת ה-CRM שלנו, Megacenter, בבנק יהב. המערכת משמשת את נציגי מוקדי השרות של הבנק ואת 40 סניפיו, מציגה בזמן שיחה תמונת לקוח מלאה הכוללת מידע על מצבו הכספי ןכך מאפשרת להציע הצעות ערך ממוקדות לקוח, שהינן בעלות פוטנציאל מכירתי גבוה כמו חוזקות נוספות לתהליך מכירה.

גם בחברה הבת IFN השלמנו השנה מספר פרויקטים משמעותיים אצל לקוחות גדולים כולל שיכון ובינוי והבנק הבינלאומי.

אילו מוצרים הוספתם לסל הפתרונות שלכם?
כחלק  מהרחבה והעמקת  סל הפתרונות שלנו, חתמנו על מספר הסכמי ייצוג חדשים. לדוגמא, התחלנו לשווק בשוק המקומי את Mobile Entrée של חברת H3 Solutions האמריקאית. הפתרון מאפשר להפוך את ה-SharePoint האירגוני לפלטפורמת מובייל מתקדמת. בנוסף, התחלנו לשווק מוצר של Mobideo, המאפשר מעקב וניטור בזמן אמת אחר הביצוע וקצב ההתקדמות של עובד השטח. כמו כן, השקנו בישראל מספר כלים חדשים של טיבקו ביניהם – Tibco silver mobile, שהיא פלטפורמה לפיתוח מהיר, הפצה, חשיפה וניהול אפליקציות HTML5 ארגוניות.

גם בחברת IFN הכריזה השנה על מספר פתרונות חדשים ביניהם Datacap של IBM שמאפשר ניהול סריקה מרכזית ומבוזרת כולל זיהוי וחילוץ של מידע במהירות מפורמטים בלתי מובנים כמו חשבוניות, טפסי תביעה, החזרי מס ועוד.

ובחברת יעל, שהינה זרוע התשתיות של הקבוצה, הרחבנו השנה את מיגוון פתרונות Dell שהיא מספקת לארגוני SMB ואנטרפרייז.

מהם תחומי הפעילות המרכזיים עליהם יושם דגש בשנת 2013?
ראשית, נחזק את התחומים המסורתיים שלנו, ביניהם: ECM,  CRM, ORACLE , PLM , מגה סנטר, BI ועוד. ובעולם ניהול התהליכים והאינטגרציה נעמיק את השימוש במוצרי טיבקו המהוים כבר היום חוד חנית בתחום בשוק הישראלי. זאת, לצד פיתוח המרכזים החדשים שהקמנו בתחומי ה-BIGDATA, הענן והמובייל תוך העמקת המכירות והשימוש במוצרים של שותפינו הנאמנים ,ORACLE,DELL,TIBCO ו-IBM.

בעולם ה-ECM נמשיך להטמיע כלי IBM ומוצרים משלימים. תחום ההנדסה אצלנו ימשיך לספק מוצרים מבית דאסו הצרפתית המובילה.

ובעולם החומרה, התשתיות והשירות נמשיך להוביל את השוק עם הפתרונות המתקדמים של DELL.

אירועים קרובים