תום ברנס, דל: "נרחיב הנוכחות והיכולות בשוק הישראלי – הן ישירות והן באמצעות ערוצים ואינטגרטורים מקומיים"

"השקענו בהרבה חברות בתחום החומרה והתוכנה, לרבות חברות ישראליות המספקות לנו גידול בהכנסות על בסיס גלובלי", אמר ברנס – סגן נשיא ומנכ"ל חטיבת דל נטוורקינג, בראיון לאנשים ומחשבים ● לדבריו, "אנו עובדים ביחד עם חטיבות אחרות בדל במטרה לספק פורטפוליו משולב לתחום התשתית האקטיבית, הכוללים אחסון, רשת ושרתים בדרך יעילה וחסכונית"

"דל (Dell) תרחיב את הנוכחות והיכולות בשוק המקומי בישראל. אנו נתפוס נתח שוק נוסף בכל הפתרונות שאנו מציעים. הן בדרך העקיפה – באמצעות עבודה עם ערוצים ועם משלבי מערכות מקומיים, והן בתמיכה במכירות ישירות", כך אמר תום ברנס – סגן נשיא ומנכ"ל דל נטווקרינג (Dell Networking), בראיון לאנשים ומחשבים במהלך כנס Dell Technology Camp 2013, שהתקיים ביום ה' האחרון באמסטרדם.

"דל משקיעה בישראל והיא רצינית בתחום הפתרונות לארגונים", אמר ברנס. "השקענו בהרבה חברות בתחום החומרה והתוכנה, לרבות חברות ישראליות המספקות לנו גידול בהכנסות על בסיס גלובלי. חלק גדול מקבוצת האחסון שלנו נמצא בישראל ומבוסס על אקסנט (Exanet), שנרכשה לפני כשנתיים. בנוסף אנו נמצאים אצל לקוחות גדולים רבים. זה שוק שמספק הרבה הזדמנויות, לא רק בתחום התשתית, אלא גם בתחום התוכנה".

לפני בואו לדל עבד ברנס במשך 12 שנים בלוסנט (Lucent), לאחר שהגיע אליה עם רכישת Xylan. בחמש השנים האחרונות כיהן כנשיא חטיבת מוצרי האנטרפרייז באלקטל-לוסנט (Alcatel-Lucent). לדבריו, "הצטרפתי לדל בנובמבר האחרון כסגן נשיא ומנהל כללי של חטיבת דל נטוורקינג. התפקיד שלי הוא לקדם את קבוצת הנטוורקינג בכל העולם, כחלק מתחום השרתים והאחסון. אנחנו גדלים באופן עצמאי ואנחנו רוצים להמשיך בהתפתחות של תחום ה-Active Infrastucture, כלומר בביצוע היכולות לספק אחסון רשת ושירותים בפלטפורמה משותפת עם יכולת ניהול אחידה".

ברנס הוסיף, כי "כיום אנחנו מתמקדים ביצירת מיצוב של רישות מקצה לקצה – מהתקני הקצה, דרך קמפוס של ארגון קטן ועד Data Centers גדולים, וכמובן לענן. לדל הייתה נוכחות בתחום הנטוורקינג בקמפוסים יותר מעשר שנים. היא נכנסה לתחום ה-Data Centers באמצעות רכישת פורס 10 ביולי 2011. שתי הקבוצות הללו יוצרות היום את דל נטוורקינג, והחטיבה הזו צומחת מזה מספר רבעונים גידול דו-ספרתי וממשיכה לספק רמה גבוהה של חדשנות בתחום. באשר לענן, רבים מספקי שירותי הענן הם לקוחות שלנו. הרשת שלנו נמצאת בגוגל (Google), מיקרוסופט (Microsoft), בינג (Bing), פייסבוק (Facebook) ודומיהם".

לדבריו, "יכולת הבידול שלנו מול המתחרים היא בכך שהמתגים שלנו צורכים הרבה פחות חשמל – כשליש פחות לעומת המתחרים, וכן תופסים כ-25% פחות נפח. כמו כן יש לנו יתרון משמעותי במחיר מול המתחרים. אנו עובדים ביחד עם חטיבות אחרות בדל במטרה לספק פורטפוליו משולב לתחום התשתית האקטיבית, הכוללים אחסון, רשת ושרתים בדרך יעילה וחסכונית. למעשה, אנו הופכים שלושה איים (Silo) אלו בתוך הדטה סנטר, ומחברים אותם ביחד. ההתפתחות עדיין לא נתמכת על ידי שאר הספקים. הרעיון הזה מתחיל לחדור למקבלי ההחלטות באמצעות דוגמאות כמו אמזון (Amazon), כאשר התוצאה היא שלארגון לא יהיה אכפת מהם התשתיות עליהם רצים היישומים שלו, אלא איזה שירות הוא מקבל".

אילו חברות אתם עשויים לרכוש כדי להשלים את הפורטפוליו שלכם?
"אנחנו לא מדברים כעת על רכישות בפומבי. עם זאת, אנחנו ממשיכים לחפש דרכים להשלים את פורטפוליו הדטה סנטר בתחומים של איזון עומסים ואופטימיזציה של WAN, וכן ממשיכים לחפש אחר פתרונות תוכנה, שיעזרו לנו בתחומים של ניהול התקנים וסיוע לארגונים להטמיע את האפשרות ל-BYOD (ר"ת Bring Your Own Device). לדל יש גם קבוצה שנקראת Dell Innovations, שמאפשרת לדל להשקיע בסטארט-אפים קטנים כדי לעזור לחברות להתחיל בתחומים שבהם יש לדל עניין. זה נועד לעזור ליצור חדשנות, לא בהכרח לצורך רכישה".

בהשוואה ליבמ ו-HP, שתי ספקיות כוללות של IT לארגונים, כמו שאמרתם שאתם מבקשים להיות – מה חסר לכם?
"לא חסר לנו שום דבר. אנחנו בכל התחומים שהן נמצאות ובעיקר באלו שצומחים הכי הרבה ומספקים לדל את ההזדמנות הגדולה להגדיל את המרווח התפעולי שלה".

ברנס יגיע לביקור עסקים בישראל בחודש יוני הקרוב, במהלכו גם יטייל בתל אביב, ירושלים ובית לחם.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים להולנד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים