תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | Infor EAM פלטפורמה מחשובית חכמה לניהול העיר

03/02/2013 14:20

מאת מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions

אילו יכולת לשפר את היעילות בתפעול ואחזקת התשתיות של ארגונך? אילו יכולת לשנות תהליכים בארגון במהירות ובתמיכה מלאה של מערכות הניהול, ללא אילוצים? אילו יכולת לקצר זמנים בטיפול במפגעים ותקלות? תושב היה מקבל שרות מהיר ואיכותי יותר? אילו יכולת לממש התייעלות אנרגטית? אילו יכולת להוביל ולנהל תהליכי קיימות מערכתיים? עד היום נאלצת להתפשר, די! מספיק להתפשר!!

ניהול עיר זו משימה מורכבת, יש צרכים רבים ומורכבים ונדרשת מערכת ניהולית, תפעולית גמישה המסוגלת לתמוך ולהביא לסינרגיה את כלל משאבי העירייה. בעיר תשתיות אזרחיות נרחבות בתחומים רבים ואנו חייבים לנהל ולתפעל אותם ביעילות המרבית, למען השירות המהיר והאיכותי ביותר לאזרח, תוך שמירה על תקציב – כלומר נדרשת התייעלות סינרגטית מערכתית, משולבת אוטומציה מקסימלית.

חברת GIV Solutions המייצגת ומיישמת את מערכת Infor EAM בישראל שהיא הפלטפורמה האיכותית, הגמישה שתופסת תאוצה בינלאומית וגם בישראל, פלטפורמה, המותאמת ביותר לניהול עיר (המערכת פועלת בערים רבות בארה"ב) ומאפשרת להפסיק להתפשר ולממש כל תהליך עבודה בצורה מיטבית. GIV הטמיעה את המערכת לכ-12 ארגונים שונים, ביניהן גם רשויות מקומיות. GIV זוכה להערכה רבה ב-INFOR בעקבות שביעות רצון הלקוחות, פיתוח פתרונות ורטיקליים ועמידה ביעדי הפרויקט מבחינת לו"ז ותקציב.

GIV Solutionsמערכות המחשוב הפכו לכלי אסטרטגי לשיפור ההתנהלות העירונית ושיפור השרות לאזרח. היכולת לנהל באופן איכותי את תשתיות העיר, לשפר את זמינות הציוד, לשדרג את היעילות בהתנהלות השוטפת, תוך שימוש בכלים אוטומטיים במערכת ניהולית מרכזית מייצרים מחד שירות טוב יותר לאזרח ומאידך מצמצם עלויות תפעול שוטפות.

Infor EAM, היא מערכת מותאמת לניהול ערים, קמפוסים, אוניברסיטאות ומכללות. מערכת Infor EAM, עשירה ביותר בפונקציונליות ומשלבת את הטכנולוגיות החדישות ביותר: GIS ,MOBILE, ניווט על בסיס קבצי CAD, OBJECT ORIENTED, HTML5, רשת חברתית, אינטגרציה לאוביקטים, BI מתקדם מובנה ועוד.

לדוגמא –

ניהול יעיל של תשתיות תחבורה: הכבישים, המדרכות, מעקות הבטיחות, עמודי התאורה ועוד, הן מההיבט ההנדסי, תפעולי אחזקתי והן מההיבט התפעולי כלכלי. המערכת מאפשרת אופטימיזציה בהשקעה בתשתית ותחזוקת תשתיות משולבת תקציב, מוקד שרות במוקד העירוני, מנוהל SLA ותקציב.

ניהול התברואה, איסוף הפסולת (אשפה, נייר, גזם, קרטון, פלסטיק וכו') מהווים עלות לא מבוטלת מתקציב הרשות ומשפיעה ישירות על איכות החיים של האזרח. המערכת מאפשרת התראות אוטומטיות כאשר רכב איסוף הפסולת אינו עומד בתכנון, קבלת פניות מהציבור/ פקחים והתייחסות בהתאם, ניהול SLA, כולל התחשבנות אוטומטית עם קבלן הניקיון.

ניהול יעיל של תאגידי מים: המערכת מאפשרות שילוב של ניהול הנדסי, טכני, תפעולי, אחזקתי של תשתיות המים והביוב, ניטור איכות המים, ניטור שפכי תעשיה, התייעלות אנרגטית, שילוב מערכות זמן אמת לניטור הציוד והפעלה יעילה של תשתיות המים.

ניהול נכסי העירייה: בסיוע המערכת מתאפשר, ניהול מיטבי של נכסי העיריה לאורך כל מחזור החיים, משלב התכנון וההקמה, ניהול האכלוס, ניהול התפעול, משולב למערכות זמן אמת, שילוב שרטוטי הCAD ואינטגרציה מלאה עמם, ניהול כל הנושאים הקשורים לניהול הנכסים, כולל חיוב.

חברת GIV-Solutions זכתה השנה בפרס "שותף השנה" של חברת INFOR העולמית ובפרס בגין קצב אימוץ הטכנולוגיה בישראל. באמצעות הפלטפורמה של Infor EAM, מציעה חב' GIV לסייע לרשויות מקומיות לממש פתרון חכם לניהול העיר, בלי להתפשר.

אירועים קרובים