אלי פרנק, לשעבר סמנכ"ל טכנולוגיות בבזק, הקים חברה לשירותי ייעוץ וניהול

פרנק הגדיר את החברה החדשה, FrankIT, כחברת ייעוץ בוטיק שתסייע למנמ"ר בכל היבטי ניהול ה-IT והחיבור שלו להצלחה בעסקים ● לדבריו, "בכוונתי להביא לחברה את הידע והניסיון הרב שצברתי במשך השנים, שיכול לסייע לאחרים"

אלי פרנק, לשעבר חבר הנהלה וסמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק, הקים באחרונה חברת יעוץ פרטית בשם FrankIT, בה ישמש כמנכ"ל. פרנק עבד בבזק במשך חמש שנים ומילא בעברו שורה של תפקידי ניהול באמדוקס (Amdocs), נס טכנולוגיות ועוד. לפני שהחל את הקריירה האזרחית שלו שירת פרנק במערך המיחשוב של צה"ל. בין היתר, כיהן בשני תפקידי פיקוד על יחידות מחשב בצה"ל, וכמפקד בית הספר למחשבים (ממר"ם).

פרנק הגדיר את FrankIT כחברת ייעוץ בוטיק שתסייע למנמ"ר בכל היבטי ניהול ה-IT והחיבור שלו להצלחה בעסקים. "בכוונתי להביא לחברה את הידע והניסיון הרב שצברתי במשך השנים, שיכול לסייע לאחרים, ואצרף אליי מנהלים עם ניסיון דומה. שמתי לי למטרה שכל המלצה וחוות דעת שאכתוב ותיושם על ידי הלקוחות שלי תהיה מבוססת על דברים מוכחים שכבר נעשו באופן אישי ובעלי ערך מוסף לאחרים", אמר פרנק. לדבריו, "מהיכרותי את הענף, הלקוחות בשוק מוכשרים ומנוסים, והתפקיד שלנו הוא להציע ניסיון נצבר נוסף, שכבר הוכח, עבר את כל 'מחלות הילדות' וניתן ליישמו".

במקביל לחברה שהקים, יפרסם פרנק טורים אישיים באנשים ומחשבים, שיעסקו בהיבטים השונים המעסיקים את קהילת אנשי המיחשוב בישראל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחד שראה

    בבזק היו בין העובדים שמועות שהביאו את אלי פרנק כדי לפרק אותה אחרי זה משום מה הוא ובזק התנתקו לא מצאתי שום איזכור לחברה frank it בראשותו , ישנה חברה עם שם דומה בחו"ל בלי כל קשר נראה לעין אליו רצוי לבדוק ברשם החברות שהחברה אכן קיימת יש אנשים שחושבים שנס טכנולוגיות רק מעסיקות עובדים אצל לקוחות בכל מיני פרויקטים ולכן קשה להבין איזה נסיון צמח לאדון פרנק מהחברה הזו כמו כן לא צוין באיזה תפקיד בדיוק עסק באמדוקס גם פרטיו הצבאיים כללים מאוד היה יכול להיות מאוד נאמן לאופי העיתונאי קצת לבדוק את קורות חייו לעומק

אירועים קרובים