תוכן שיווקי

לקראת אירוע | גרסה 4 של Lighthouse של חברת KMS מקבוצת אמן תספק שיפורים דרמטיים למוקדי שירות לקוחות

מערכת ניהול הידע 4.0 KMS Lighthouse תוכרז רשמית באירוע שתערוך חברת KMS Lighthouse ב-27.2 בהפקת אנשים ומחשבים

03/02/2013 14:39

חברת KMS Lighthouse מקבוצת אמן תשיק בקרוב באופן רשמי את KMS Lighthouse 4.0, מערכת הדור הבא של תוכנת ניהול הידע שלה עבור נציגי שרות ומכירה. ההכרזה תתקיים ב-27.2.13 באירוע שיתקיים בסטוקו בתל אביב בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים.

תוכנת KMS Lighthouse מסייעת לעובדי מוקדי שירות הנדרשים לספק תשובות איכותיות ללקוח לנושאים רבים בתוך מספר שניות. התוכנה הינה מערכת ייחודית המסוגלת לנהל ולהפיץ מידע עסקי מדויק, אמין ומובנה ולאפשר גישה מבוססת הרשאות, ברגע האינטראקציה עם הלקוח, לבעלי התפקידים במוקד השירות.

גרסת הדור החדש מאפשרת שיפור דרמטי ברמת הביצועים על ידי שימוש במנגנוני זיכרון מטמון (cache). בעזרת הגרסה ניתן ליצור כמה דפי בית, ובכללם דפי בית מותאמים למחלקות שונות בארגון, המאפשרים למשתמש הקצה לערוך את דף הבית שלו. ניתן אף לייצא את כלל פריטי המידע במערכת לאתר האינטרנט של הלקוח.

גרסת

הדור החדש מאפשרת למנהל המערכת להשתמש באופציית "חיפוש והחלפה" בחתך רוחבי. בנוסף לכך, ניתן למקד את תוצאות החיפוש במהירות ע"י שימוש ב-Facets.

מסך תוצאות החיפוש בגרסה 4.0 שונה לחלוטין מהגרסאות הקודמות, כאשר התוצאות מוצגות באופן אליו רגיל כל משתמש באינטרנט. המראה האינטרנטי אף מאפשר להציג קישורים ממומנים – מידע בדחיפה מצד מחלקת השיווק או ההנהלה. הגרסה כוללת גם מנוע חיפוש חדש המבוסס על טכנולוגית apache solr. מדובר במנוע חיפוש חופשי, המאנדקס סוגים שונים של מידע ויודע להבחין בין חשיבות סוגי השדות בתבנית.

אירועים קרובים