הסופרבול בטוויטר: 24.1 מיליון ציוצים נשלחו במהלך המשחק

במהלך המשחק, שנערך אמש (א') בסופרדום שבניו אורלינס, נפל החשמל באצטדיון למשך כחצי שעה - מה שסיפק למשתמשי הטוויטר הזדמנות להתרכז במה שחשוב באמת, ולשלוח 231,500 ציוצים בממוצע בכל דקה ● עד תחילת המחצית השניה כבר עקפה כמות הציוצים את זו של השנה שעברה, אז הסתפקו משתמשי הטוויטר בהיקף צנוע של 13.7 מיליון ציוצים בלבד

הסופרבול, משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית (NFL), גרר לא פחות מ-24.1 מיליון ציוצים ברשת טוויטר (Twitter) – כ-5.5 מיליון מתוכם בזמן הופעת המחצית של הזמרת ביונסה. על פי הנתונים שפרסמה טוויטר, עד תחילת המחצית השניה כבר עקפה כמות הציוצים את זו של השנה שעברה, אז הסתפקו משתמשי הרשת בהיקף צנוע של 13.7 מיליון ציוצים בלבד.

במהלך המשחק, שנערך אמש (א') בסופרדום שבניו אורלינס, נפל החשמל באצטדיון למשך כחצי שעה – מה שסיפק למשתמשי הטוויטר הזדמנות להתרכז במה שחשוב באמת, ולשלוח 231,500 ציוצים בממוצע בכל דקה. ברגעים שלפני ואחרי שריקת הסיום של המשחק, הקלידו המשתמשים בקצב מסחרר של 183,000 הודעות בדקה.

מאחר ומשתמשי הרשתות החבריות לא נוטים להסתפק בטקסטים בלבד – ובטח שלא באירועים היסטוריים דוגמת הסופרבול, הוצפה רשת טוויטר גם בתמונות רבות. כך, השחקן ניל פטריק האריס (בארני מ-"איך פגשתי את אמא"), העלה תמונה של עצמו ממקום מושבו באצטדיון, כשהוא מחזיק תאורת חירום ונראה מפוחד-משהו. בתמונה, אגב, ניתן לראות גם את השחקן ג'ון קרייר (אלן מ-"שני גברים וחצי"), שיושב מאחוריו.

המשחק שנערך אמש בלואיזיאנה הפגיש בין ה-Ravens מבולטימור ל-49ers מסן פרנסיסקו, והסתיים בתוצאה 34:31. בתואר השחקן המצטיין (MVP) הוכתר ג'ואי פלייקו, הקוורטרבק של ה-Ravens, שהבקיע שלושה טאצ'דאונים במהלך המשחק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים