ניסים משעל יחשוף לראשונה את ספרו החדש "צה"ל המבצעים הגדולים" במפגש השנתי Kickoff 2013

הספר, שנכתב יחד עם פרופסור מיכאל בר-זוהר, כולל מסמכים שטרם נחשפו ושפע של גילויים חדשים, כפי שסופרו למחברים על ידי לוחמים, וכן צילומים אותנטיים

העיתונאי ואיש הטלוויזיה ניסים משעל יחשוף לראשונה את הספר החדש שסיים לכתוב זה עתה יחד עם פרופסור מיכאל בר-זוהר, "צה"ל המבצעים הגדולים", במסגרת המפגש השנתי של המנמ"רים והמנכ"לים Kickoff 2013 שיערך ביום א' הקרוב.

הספר, אשר מבוסס על מחקר שנערך בסיוע צה"ל, מפקדיו וגדולי לוחמיו, ייראה אור רק בעוד מספר חודשים ועוסק בתיאור המבצעים הגדולים של צה"ל מאז קום המדינה. הוא כולל מסמכים שטרם נחשפו ושפע של גילויים חדשים, כפי שסופרו למחברים על ידי לוחמים, וכן צילומים אותנטיים.

משעל, חתן פרס סוקולוב לתקשורת לשנת 2006, הוא בעל תואר שני במדעי המדינה ואיש תקשורת ותיק. בנוסף לחשיפה הראשונה לספר ולמבצעים המפורטים בו, יתייחס העיתונאי גם לנושאים אקטואליים שעומדים כעת על סדר, דוגמת ענייני ביטחון וסייבר.

במהלך הכנס ייערך טקס הענקת אותות הצטיינות למנמ"רים ובעלי תפקידים בענף ההיי-טק, חלקם בוגרי יחידות טכנולוגיות בצה"ל דוגמת ממר"ם. פרופסור גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב, ששימש כיו"ר ועדת האיתור, יתכבד בהענקת האותות. אליו יצטרפו חברי ועדה נוספים, אופיר זילביגר ואבי וייסמן. הכנס יפתח בהרצאה מרכזית של ד"ר ג'ימי שוורצקוף, מנכ"ל STKI, שידבר אודות המגמות בענף בשנה הבאה. כמו כן יערכו מספר פאנלים שיעסקו במערכת היחסים בין המנמ"ר להנהלה ובמגמות לשנה הבאה. בכנס יהיו נוכחים ראשי ערים, מנכ"לי חברות וארגונים שמנהלי המיחשוב שלהם מקבלים את האותות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. צבי מאן

    ניסים משעל תן לאויבי המדינה יום שעה ומקום , מידע על איזה נשק יישאו החיילים ובמה עליהם להשתמש כדי "לדפוק" אותם ולהוסיפם לרשימת חללי צה"ל . לעזאזל המדינה , העיקר חשבון הבנק שלך יטפח. נ.ב שלח עותק גם לאחמדינאג'אד , הוא בטח יודה לך כמו חבריו הרבים.

אירועים קרובים