גיא רחמים, נט-אפ ישראל: "הענן הציבורי לא תופס בארץ"

"הלקוח הישראלי לא מאמץ את הענן הציבורי, כי קשה לו קשה להוציא את הקניין הרוחני החוצה", אמר רחמים, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה ● לדבריו, "לכן, עיקר הפתרונות בתחום הענן הציבורי שמשווקים לשוק בארץ הם פתרונות נישה בתחומי הגיבוי וה-DR, בעיקר בקרב ארגונים בינוניים" ● הוא ציין ש-"הבאזז השתנה מענן ל-Big Data, אבל הענן כאן, קורם עור וגידים"

"הענן הציבורי לא תופס בישראל, כי קשה ללקוח הישראלי להוציא את הקניין הרוחני החוצה. לכן, עיקר הפתרונות בתחום הענן הציבורי שמשווקים לשוק בארץ הם פתרונות נישה בתחומי הגיבוי וה-DR, בעיקר בקרב ארגונים בינוניים", אמר גיא רחמים, סמנכ"ל הטכנולוגיות של נט-אפ (NetApp) ישראל.

רחמים אמר את הדברים בראיון שנערך במסגרת מפגש פורום C3 של אנשים ומחשבים. המפגש התקיים באחרונה ברומא, במלאות 15 שנים להקמתו של הפורום.

במהלך דבריו התייחס רחמים גם לענן הפרטי וציין ש-"ארגוני אנטרפרייז נכנסים אליו, כי הם מחפשים התייעלות ויכולת דינמית להתעסק ולהקים תשתיות באופן אג'ילי, עם יכולות גידול וגמישות". לדבריו, "מכיוון שתשתיות הן קריטיות, ארגונים שואפים שהפעילות של הענן הפרטי בהן תהיה ללא השבתה כלל".

"ב-2012, הבאזז השתנה מענן ל-Big Data, אבל הענן כאן, קורם עור וגידים", הוסיף.

עינב בן נאים, מנהלת חטיבת הדפסה של סמסונג באלקטיס. צילום: פלי הנמרבאשר לנט-אפ אמר רחמים, כי "ב-2013 נגדל ונמשיך לתת בה שירות ללקוחות קיימים וחדשים בתחום הקלאסי שלנו – האחסון – לצד Big Data, וירטואליזציה של שרתים ו-וירטואליזציה של תחנות קצה".

"שוק המדפסות התכווץ ביותר מ-20%"
עינב בן נאים
, מנהלת חטיבת הדפסה של סמסונג (Samsung) באלקטיס, נציגת החברה בישראל, ציינה ש-"סיימנו את השנה עם נתח שוק של 31%-32%. על פי נתוני שלושת הרבעונים הראשונים של 2012, שוק המדפסות התכווץ ביותר מ-20%. למרות זאת, סיימנו שנה מצוינת, שבה עמדנו ביעדים". היא הוסיפה ש-"הצפי הוא ש-2013 תהיה שנה מאתגרת".

"מטרתנו להיות קשובים לצרכי הלקוח, לתת לו ערכים מוספים מבחינת פתרונות ושירותים", אמרה בן נאים. "אנחנו מחוברים ומאמינים באנשים. לפני הכול אנחנו מוכרים שירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים