דורון קרופמן, APC ישראל: "הדטה סנטר הוא אי של יציבות בארגון"

"הדטה סנטר הוא מרכז העצבים של כל ארגון", אמר קרופמן, מנהל פעילות APC ישראל מקבוצת שניידר אלקטריק ● לדבריו, "ב-2013 יהיו אתגרים רבים, בעיקר כלכליים, אולם למרות הקשיים הרבים שיש בשוק - אנחנו נצמח במהלכה"

דורון קרופמן, מנהל פעילות APC ישראל מקבוצת שניידר אלקטריק. צילום: פלי הנמר

"ה-IT מהווה אי של יציבות בארגונים והדטה סנטר הוא אי של יציבות בתוכו. הדטה סנטר הוא מרכז העצבים של כל ארגון", כך אמר דורון קרופמן, מנהל פעילות APC ישראל מקבוצת שניידר אלקטריק.

קרופמן אמר את הדברים בראיון שנערך במסגרת כנס פורום C3 של אנשים ומחשבים, שהתקיים באחרונה ברומא במלאות 15 שנים לפורום.

לדבריו, "ב-2013 יהיו אתגרים רבים, בעיקר כלכליים. שניידר אלקטריק יכולה לסייע לארגונים להסיט משאבים מהוצאות התחזוקה ועלויות האנרגיה הגבוהות לעבר התעצמות ובניין כוח". הוא צפה ש-"למרות הקשיים הרבים שאנחנו רואים בשוק, תהיה לנו ב-2013 צמיחה בפעילות".

יורם אלול, מנהל אזור ישראל ותורכיה ב-BMC"המנמ"ר יכול לחולל פלאים בחדשנות עסקית"
יורם אלול
, מנהל אזור ישראל וטורקיה ב-BMC, ויגאל שחק, מנהל חטיבת BMC במטריקס, אמרו ש-"היעד של המנמ"ר בשנה-שנתיים הקרובות הוא למכן את התהליכים העסקיים בארגון בלי מאמץ והשקעה בתמיכה ישירה של ה-IT".

לדבריהם, "המנמ"ר יוכל לחולל פלאים בתחום החדשנות העסקית אם יצמצם את עלויות התחזוקה, שעומדות כיום על 70%-75% מכלל תקציב ה-IT, ל-66%, בהנחה שתקציבו מצטמצם ב-20%".

"המנמ"רים מתמודדים כיום מול כמה טכנולוגיות-על ובמקביל מול SMAC (ר"ת Social, Mobile, Analytics ו-Cloud)", הוסיפו. "הלקוחות-צרכנים הם האוחזים כעת בהגה ה-IT, הם המובילים את המהפכה לשיפורו ולהפיכתו ליעיל יותר ומהיר יותר, הם הקובעים את סדר היום של המיחשוב הארגוני".

יגאל שחק, מנהל חטיבת BMC במטריקסאלול ושחק ציינו, כי "אספקת השירותים והתמיכה ב-IT השתנו. נוספו להן מימדים חברתיים, ייעוץ ושיתוף. בעתיד, המשתמשים ירצו לראות את כל השירותים האלה, בין אם בבית ובין אם בעננים החיצוניים, באופן אחוד. מדובר בחוויה שונה של צריכת שירותי ה-IT, כאשר הם עטופים ב-Social וב-Mobile. יש לבנות לשם כך תשתית IT אחרת, עם יכולות אספקת צריכה אחרות ותמיכה בשירותים. BMC מסייעת למנמ"רים לממש את המטרות הללו, עם ניטור ה-IT, ניהול ואספקת היישומים וניטור הביצועים".

"תקציבי ה-IT בארגונים הולכים וקטנים, בה בשעה שכמות המשימות והדרישות הולכת וגדלה. לכן, המנמ"רים נדרשים לכלים לניהול חכם יותר ואוטומטי של מערך ה-IT ותהליכי ה-IT. הכלים שלנו מסייעים בכך", אמרו.

הם ציינו ש-"הצפי שלנו הוא שנגדל ב-2013".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים