תוכן שיווקי

סלע חולשת על סביבת הפיתוח של מיקרוסופט למערכת ההפעלה Windows 8!

ענקית ההדרכה הטכנולוגית - סלע בהשקה נוספת של מדריכי Windows 8

05/02/2013 13:37

שנת 2012 התאפיינה כשנת החדירה של מערכת ההפעלה Windows 8 לשוק בארץ ובעולם. גם בסלע התאפיינה השנה החולפת כשנה עמוסה בטכנולוגיות Windows 8: עם הוצאת 4 מדריכים רשמיים של מיקרוסופט למערכת ההפעלה Windows 8, הפקת כנס המפתחים הגדול – Sela Developer Practice העוסק בטכנולוגיית Windows 8, פיתוח אפליקציות מובילות וקיום שבוע חדשני בנושא Windows 8 בניצוחו של CTO סלע סיאטל, אלכס גולש.

נבחרת סלע עמלה כבר מספר חודשים על הוצאת המדריכים הרשמיים. ביולי האחרון הרעישה סלע את העולם הטכנולוגי כאשר הכריזה על הוצאת מדריכים רשמיים לגרסת הבטא של 8 Windows. הישג מרשים, בעיקר משום שמיקרוסופט הוציאה את מערכת ההפעלה רק ב-26 באוקטובר – חודשיים מאוחר יותר! בימים אלו מושקים בעולם ספרי הדרכה לגרסה הסופית של Windows 8, על ידי חטיבת ההדרכה של מיקרוסופט ברדמונד. המדריכים, כאמור פותחו ע"י סלע, כאשר שני מדריכים נוספים, יושקו בחודשים הקרובים.

על המדריכים
המדריכים הפעם גדולים ומקיפים יותר ומיועדים ללוות את גרסת ההפצה של Windows 8. כל קורס מתקיים במשך 5 ימים, כאשר מחציתם מוקדשים לתרגול. תכני המדריך כוללים הסברים מפורטים למדריכי הקורס כיצד להעביר נכונה ללומדים את התכנים. המדרכים החדשים כוללים עבודה עם Visual Studio 2012. הלומדים בקורס ירכשו מיומנות חיוניות הנדרשות לפיתוח אפליקציות ל-Windows 8 ב-HTML5 ו-JavaScript או #C.

כבר היום ניתן להירשם להדרכה באחד המרכזים המוסמכים של מיקרוסופט בעולם:

Course 20481A: Essentials of Developing Windows Store Apps Using HTML5 and JavaScript
Course 20484A: Essentials of Developing Windows Store Apps Using C#

"הדבר הייחודי ביותר בקורסים שפיתחנו על Windows 8 הוא ההשקעה העצומה בתרגול. כאמור, מחצית מהזמן בקורס מוקדשת לתרגול והתרגילים מפורטים ביותר, וכוללים כמות גדולה של קוד שבה התלמידים מפתחים אפליקציה אמיתית שלב-אחר-שלב. התרגילים מכסים כמעט כל יכולת מרכזית של Windows 8 והם הדרך שלנו להבטיח שבסוף הקורס למשתתף יהיה ארגז כלים אמיתי לעבודתו העתידית", כך מוסר סשה גולדשטיין, CTO קבוצת סלע.

ספרי הדרכה אלו מצטרפים לשמונה מדריכים רשמיים של מיקרוסופט בהוצאתה של סלע, ביניהם המדריך האחרון לגרסת הבטא של Windows 8 אשר יצא ביולי: Programming Windows 8, וכן מדריכים קודמים כגון: Developing WCF Solutions with Microsoft Visual Studio 2010 ו-HTML5 Programming.

על ניהול הפרויקט, מוסר ישי רם, סמנכ'ל סלע העולמית: "סלע גאה בעובדה שמיקרוסופט בחרה בה, ללוות את ההשקה הכי חשובה שלה בשנים האחרונות. לכתיבת המדריכים, הקצתה סלע שורה של מומחים טכנולוגיים – 15 במספר! הובלת הפרויקט, בוצעה בתיאום מושלם בין הסניפים השונים – הניהול בסלע ישראל, והפיתוח התבצע בסניפי קנדה, ארה"ב וישראל. סינרגיה מושלמת שאופיינית לסלע, על שלל סניפיה", מסכם ישי.

שותפות זהב – היסטוריה של הצלחות
סלע הינה שותפת זהב של מיקרוסופט העולמית ב-4 קטגוריות, והינה החברה היחידה בישראל שאושרה ונבחרה לכתוב ספרי הדרכה רשמיים לתוכנות מיקרוסופט. בעולם הטכנולוגי נודעה סלע כרצה למרחקים ארוכים, ביכולת שלה לקבל פרויקט, מסובך ככל שיהיה ולבצע אותו בצורה מושלמת טרם הגעת המועד להגשה. בסלע מגלים היום כי שורה של יועצים מומחים עובדים במרץ על שני מדריכים נוספים ומתקדמים, אשר אמורים לצאת לאור בעוד כחודשיים. בכך יינתן לראשונה כיסוי כולל של הפיתוח בסביבת מיקרוסופט על ידי סלע עבור מיקרוסופט לכל העולם.

אירועים קרובים