דל הכריזה על הקמת קבוצת תוכנה חדשה

ההכרזה התקיימה במסגרת כנס Technology Camp 2013 ● מדובר בצעד אסטרטגי נוסף של ענקית המיחשוב בדרך להפיכתה לספקית מלאה של פתרונות IT לארגונים ● תום קנדרה, מנכ"ל קבוצת התוכנה הטרייה: "שילוב של התוכנה עם החוזקות הוותיקות שלנו, ביחד מגמות שוברות שוק, יאפשרו לנו לספק פתרונות רלוונטיים לאתגרים של היום ושל מחר"

דל (Dell) הכריזה על הקמת קבוצת תוכנה כצעד נוסף באסטרטגיה שלה להפוך לספקית מלאה של פתרונות IT לארגונים – זאת במסגרת כנס Technology Camp 2013 שהתקיים ביום ה' האחרון באמסטרדם. תום קנדרה, סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת התוכנה הטרייה, מסר כי "החברה פועלת בצורה אסטרטגית ועקבית בדרך להפיכתה לספקית מלאה של כל השירותים לארגונים".

לדברי קנדרה, קבוצת התוכנה תמנף את יכולות הליבה של דל כך שתוכל לספק פתרונות בתחום ציוד הקצה, שירותים ומיחשוב ארגוני, לצד ערכים מוספים, בידול והתמקדות בצמיחה. "השילוב של התוכנה עם החוזקות הוותיקות שלנו, ביחד מגמות שוברות שוק, יאפשרו לנו לספק פתרונות רלוונטיים לאתגרים של היום ושל מחר", אמר.

בתחום התוכנה, תתמקד דל בתחומי ניהול דטה סנטר וענן, ניהול מידע וניהול כוח אדם נייד. ענקית המיחשוב תספק פתרונות תוכנה גם לניהול שרתי חלונות (Windows), ניטור ביצועים, ניהול וירטואליזציה, אבטחת מידע, יישומים ואינטגרציה של נתונים, ניתוחים עסקיים ותבונה עסקית, ניהול תחנות קצה, ופיקוח על מכשירים ניידים שמביאים העובדים מהבית – BYOD (ר"ת Bring Your Own Device).

אונגוס הגארטי, נשיא דל לאזור EMEA

"שוק ה-IT עובר תמורות מהירות", אמר אונגוס הגארטי, נשיא דל לאזור EMEA. "כל היכולות שנוצרו ברכישות בשנים האחרונות מסתדרות היטב באסטרטגיה המשולבת שלנו. הלקוחות מבקשים פתרונות מקצה לקצה, החל מה-SME, דרך השוק הבינוני ועד לארגונים. דל הפכה כעת לשחקנית מפתח בתחום המיחשוב הארגוני, כאשר הכנסותיה מתוכנה בלבד הגיעו בשנה האחרונה ל-1.5 מיליון דולרים והיא מעסיקה 6,000 עובדים, בהם 1,600 מהנדסים. לחברה 2 מיליון משתמשים מכ-100 אלף לקוחות". הגארטי המשיך והוסיף, כי "כל היכולות מהרכישות באות לידי ביטוי באסטרטגיה שלנו. דל מציבה את עצמה כשחקנית מפתח בעולם הארגוני. אנחנו טובים בתמיכה בלקוחות, במענה לצרכים הספציפיים שלהם ויש לנו את היכולת".

עוד הודיעה דל על הסתמכותה על תקנים פתוחים בפתרונותיה. סטיבן דייויס, מקבוצת פתרונות השירותים באזור EMEA, אמר כי "היצע תחנות הקצה יתבסס על OpenStack במטרה להגן על הלקוחות מפני נעילה לספקים כלשהם, זאת בלי לאבד את יכולת הביצועים. כאשר לקוח משקיע השקעה משמעותית באחד התחומים, הגישה של דל תאפשר לו לקבל את פתרונות העובדים עם כל שילוב קיים של יישומים". יצוין, כי הקבוצה החדשה כוללת קבוצות שהגיעו ברכישות שביצעה החברה באחרונה: קייס (Kace), סקייור-וורקס (SecureWorks), סוניקוול (SonicWALL), קווסט (Quest), גייל (Gale) ו-Wyse.

נציגים של החברות הנרכשות הסבירו כל אחד את המרכיב שהחברה שממנה הגיע תרמה לתמונה הכללית. מארק ג'ורדן מ-Wyse, אמר כי "לפני שנרכשנו על ידי דל היו לנו לקוחות משותפים רבים. כעת אנחנו מחברים את הקשר בין השירותים, האחסון, הרשת והאבטחה. ההבדל בינינו לאחרים הוא חווית המשתמש שמגיעה מהתוכנה. Wyse הביאה עמה לדל פורטפוליו גדול של למעלה מ-180 פטנטים".

קווין נורלנד מקווסט, שנרכשה רק לפני שלושה חודשים, הסביר כי החברה פועלת להקל על העבודה מרחוק. לדבריו, "כאשר אתם בדרכים, עובדים מבתי המלון, מתקשרים, חולקים מסמכים, עונים למסרים, מניעים תהליכים – קווסט פיתחה טכנולוגיה שתאפשר לבצע כל זאת עם אקסצ'יינג (Exchange), אופיס 365 (Office 365), שיתוף לוחות זמנים בין תוכנות דואר שונות. אנו דואגים גם שתוכלו להכנס לאינטרנט ממגוון רחב של מכשירים. יש לנו טכנולוגית ניהול שמאפשרת כך שמכל מכשיר ניתן להיכנס לכל אתר כמו שצריך. אנו מגינים על המידע ועל הזהות".

לוק אקלרט מסוניקוול, שנרכשה על ידי דל במאי אשתקד, הציג את הדור הבא של הפיירוול (Firewall): "המערכת מאפשרת לחברות המספקות אינטרנט לעובדיהן וללקוחותיהן לשלוט ביישומים שמותר להשתמש או לא. כך, למשל, ניתן למנוע מהעובדים לשחק במשחקי פייסבוק (Facebook) בזמן העבודה".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים להולנד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים