אינסטגרם פורצת את הסלולר: מעלה אתר אינטרנט שיהיה זמין גם למחשבים אישיים ולטאבלטים

המשתמשים לא יצטרכו להסתפק עוד בסלולר, לאחר שהחברה התחילה "להרחיב את השירות בסוף השנה שעברה, כך שיהיה זמין גם באינטרנט ובאמצעות מחשבים נייחים", על פי קווין סיסטרום, המנכ"ל ● עם זאת, סיסטרום מסר שלא ניתן יהיה להעלות לאינסטגרם תמונות מהאינטרנט, "משום שהרעיון של אינסטגרם הוא להפיק תמונות בדרכים, מהשטח ובזמן אמת"

חדה ומפורטת. אינסטגרם

משתמשים שרוצים לראות את התמונות ששיתפו חבריהם באינסטגרם (Instagram) לא צריכים עוד לעשות זאת רק דרך הטלפון הסלולרי: אינסטגרם הכריזה היום (ד') גם על גרסת אינטרנט של השירות, שתפעל בכתובת Instagram.com ותהיה זמינה במחשבי PC – נייחים או ניידים – ובמחשבי לוח.

קווין סיסטרום, מנכ"ל אינסטגרם, כתב בהודעה שפרסם בבלוג של החברה, כי "כדי להפוך את השירות לנגיש עוד יותר עבור הקהילה הצומחת שלנו, התחלנו להרחיב את השירות בסוף השנה שעברה, כך שיהיה זמין גם באינטרנט ובאמצעות מחשבים נייחים".

בדצמבר הציגה אינסטגרם את מנגנון Web profiles, שמאפשר לצפות בפרופילים ובתמונות הפופולריות ביותר. כעת, כאשר נכנסים לכתובת Instagram.com ומזינים שם משתמש וסיסמה אפשר לצפות בכל התמונות, לסמן את האהובות מביניהן ולהוסיף הערות. עם זאת, לא ניתן להעלות תמונות בצורה זו.

"איננו מאפשרים להעלות תמונות מהאינטרנט, משום שהרעיון של אינסטגרם הוא להפיק תמונות בדרכים, מהשטח ובזמן אמת", הסביר סיסטרום בהודעתו. "מצד שני, באינטרנט התמקדנו בחוויית גלישה מהירה, פשוטה ומהנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים