תוכן שיווקי

לקראת אירוע | הפחתה של 10% בצריכת החשמל ו-200% ב-ROI בפחות מ-11 חודשים, סיפור לקוח Bentley College

06/02/2013 13:34

מכללת בנטלי בחרה בפתרון ניהול ואחזקת נכסים של Infor EAM, על מנת לייעל את ניהול התפעול והאחזקה השוטפת של 46 מתקני הקמפוס שבאחריותה, להפוך את הקמפוס למקום נקי יותר, וכמובן להפחית את צריכת האנרגיה ולהחזיר את ההשקעה. אחד עשר חודשים לאחר שלב ההטמעה וראשי המכללה מדווחים שצריכת ההחשמל בתקופה זו פחתה ב-10%, לצורך ההשוואה –  10% מצריכת החשמל של המכללה הם שווי ערך ל-30 יום ללא חשמל. ההתייעלות הביאה להחזר השקעה מיידי של 200% רק בתקופה זו.

איך זה קרה?
פתרון ניהול ואחזקת הנכסים של Infor EAM מסנכרן בין ניהול הנכסים המסורתי לניהול אנרגיה מתקדם. המערכת עוקבת בזמן אמת אחרי כל נכס בצורה אינדיבידואלית, ומספקת הבנה אמיתית של מצב הנכס ועלויות התפעול ואחזקה של כל נכס ונכס בנפרד. בפועל, מערכת ניהול הנכסים הישנה של מכללת בנטלי פעלה על סמך ביקורות ופקודות אחזקה מונעת בתאריכים קבועים שנקבעו מראש. ברוב המקרים זה הוביל לבזבוז אנרגיה וחוסר מעקב לתקופות ארוכות בטווח זמן שבין הביקורות. הפועל היוצא היה פגיעה כספית ופגיעה בסביבה כתוצאה מבזבוז חשמל ופליטות גזים.

הפתרון של Infor EAM למעקב אחרי נכסים סיפק למכללה את הכלים להיות עם ה-"אצבע על הדופק", כלומר לעקוב אחר תפקוד הנכסים, להוציא התראה ופקודת עבודה אוטומטית לפעולה מתקנת, ברגע שאחד מהנכסים עובר את הרף שנקבע לצריכת אנרגיה. כתוצאה מכך, צריכת האנרגיה  בנכסים המנוטרים פחתה בכמעט 20% וכ-10% מצריכת החשמל הכוללת של המכללה, זמן התגובה ל-35,000 פקודות העבודה התייעל ביותר מ-25%, וכשלי הציוד פחתו בצורה משמעותית כתוצאה מהשיפור באחזקה המונעת.

כדברי טום קיין, מנהל אחזקת המתקנים במכללת בנטלי: "מצאנו את הכלי שעוזר לנו להגיע להתייעלות אנרגטית, לעמוד ביעדים שקבענו לקמפוס נקי מפליטת גזים וגם לחסוך כסף. Infor EAM מספק לנו מעקב בזמן אמת אחרי הנכסים שלנו. התוצאות כבר נראות בשטח בדמות הפחתה משמעותית בצריכת האנרגיה, ועמדת זינוק מצויינת להגיע ליעד של קמפוס נקי לחלוטין מפליטות גזים עד שנת 2030".

GIV Solutions מייצגת ומיישמת את Infor EAM בישראל והטמיעה את המערכת בארגונים שונים. GIV מאפשרת התייעלות אנרגטית במתודולגיה מוכחת ומאפשרת לשפר משמעותית את רמת השרות, צמצום עלויות החשמל, יעילות התפעול ואחזקת התשתיות.

אירועים קרובים