יבמ מציגה: מיחשוב ענן ו-Big Data גם לעסקים קטנים ובינוניים

ענקית הטכנולוגיה הכריזה על מוצרים חדשים: שמונה מערכות בסדרת Power, שלושה דגמים של PureSystems המשלבים תשתיות חומרה ותוכנה ארוזות ומוכנות להפעלה, ומערכות אחסון

מתחדשת שוב ושוב. יבמ

יבמ (IBM) הכריזה על שמונה מערכות חדשות בסדרת Power, שלושה דגמים חדשים של PureSystems המשלבים תשתיות חומרה ותוכנה ארוזות ומוכנות להפעלה, ומערכות אחסון חדשות. כך, מגדילה ענקית המיחשוב את אפשרויות השימוש ב-Big Data ובסביבת מיחשוב ענן בשירות מגזרים בצמיחה מהירה, דוגמת עולם העסקים הקטנים והבינוניים ושווקי הצמיחה העולמיים.

יבמ מרחיבה את טווח הכיסוי והזמינות של טכנולוגיית מעבדי +POWER7 מתוצרתה גם למערכות ברמת הכניסה וברמת הביניים של השוק. מעבדים אלה מתאימים יותר לעיבודי Big Data ולמערכות מיחשוב ענן בהשוואה למעבדי x86, זאת בשל יכולות הווירטואליזציה המשולבות בארכיטקטורה כבר ברמת הליבה והמעבד עצמו.

מעבדי +POWER7 הם גם המנוע המרכזי של שתי מערכות PowerLinux חדשות. הדגמים הגדולים יותר מיועדים לתפקד כפלטפורמות לאיחוד מערכות, ומסוגלים לטפל בעומסים גדולים של Big Data ומשימות ענן, באמצעות תהליך אוטומטי של הקצאת משאבים על פי צורכי היישומים השונים.

מערכת חדשה נוספת היא PureData System לניתוח אנליטי, המבוססת על טכנולוגיה של נטזה (Netezza). מערכת זו מספקת קיבולת נתונים גדולה ב-50% לכל ארונית מסד, ומסוגלת לעבד נתונים בקצב מהיר פי שלושה בהשוואה לדור הקודם. המערכת ניתנת להתקנה והפעלה בתוך דקות, על פי החברה.

הדגם החדש במשפחת PureSystems מאופיין במימדים קטנים יותר ומתוכנן לעבודה בארגונים שאינם נהנים מכישורי כוח האדם שנדרשו עד כה על מנת לאמץ טכנולוגיות ענן. על פי יבמ, המערכת מפשטת את תהליכי האוטומטיזציה של שירותי ענן – גם בהיעדר כישורים טכנולוגיים בקרב עובדי החברה עצמה – ומצמצמת את צריכת החשמל בשיעור של 30% בהשוואה לשרתים מדורות קודמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים