פלאפון עדיין חוקרת את המקור לתקלה הגדולה

אנשי פלאפון יודעים שהתקלה התרחשה במתג, אולם עדיין לא מצאו את המקור שלה - כך ציינו נציגי החברה בפגישה עם מנכ"ל משרד התקשורת ● הם אמרו, כי החברה לא הגדירה את התקלה כחמורה, מאחר שהיא תוקנה בתוך פחות מארבע שעות, וכי הם טיפלו בה על פי נהלי המשרד ● פלאפון התחייבה למסור למשרד התקשורת דו"ח עם הממצאים שתאסוף בתוך 10 ימים

בית המשפט הותיר את החלטת משרד התקשורת על כנה. פלאפון

פלאפון הבהירה למשרד התקשורת, כי גם אם ידוע לה המיקום שבו אירעה ביום א' בערב התקלה הגדולה, עדיין לא ידוע לה מה מקורה.

מנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר טל, זימן את נציגי פלאפון לדיון דחוף בעקבות התקלה. לפגישה הגיעו דורון קורץ, סמנכ"ל ההנדסה של החברה, ויוליה מרוז, מנהלת אגף הרגולציה שלה. השניים פירטו בפני אנשי המשרד את השתלשלות התקלה ואת הטיפול בה וציינו, כי לחברה ידוע שהיא התרחשה במתג, אולם אין עדיין הסבר למקורה.

מפלאפון נמסר, כי צוות בראשות קורץ שכולל גורמים חיצוניים ופנימיים עדיין חוקר את התקלה ואת מקורה. פלאפון התחייבה למסור למשרד התקשורת דו"ח עם הממצאים שתאסוף בתוך 10 ימים.

עוד ציינו אנשי פלאפון בפגישה, כי מאחר שהתקלה תוקנה בתוך פחות מארבע שעות, היא לא הוגדרה כתקלה חמורה. כמו כן, הם אמרו לנציגי משרד התקשורת, כי החברה פעלה בהתאם לנוהל שפרסם המשרד לטיפול בתקלות.

בהודעה מטעם החברה נמסר, כי ״פלאפון אינה מוסרת מידע על מה שנאמר בשיחה סגורה במשרד התקשורת ואנחנו רואים בחומרה את העובדה שמידע כלשהו יצא מהמשרד. יחד עם זאת, חשוב להדגיש שאנחנו עדיין חוקרים את הגורם לתקלה, שככל הנראה מצוי במתג. עד שהחקירה לא תסתיים לא נדע בוודאות מהו הגורם״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים