תוכן שיווקי

לקראת אירוע | דרך ארץ, מנהלת את תפעול ותחזוקת תשתיות הכביש על גבי מערכת Infor EAM

07/02/2013 13:20

דרך ארץ, מפעילת כביש 6, אחראית על ניהול, תפעול ותחזוקת תשתיות הכביש, טיפול בזמינות הכביש ושירות הלקוחות בכביש האגרה, מנהלת את תפעול ותחזוקת תשתיות הכביש במערכת INFOR EAM. המערכת מנהלת עשרות אלפי אובייקטים של מגוון סוגי תשתית – כבישים, גשרים, ריהוט בטיחותי  לצד מצלמות ומערכות זיהוי ממוכנות. מממשת הלכה למעשה שילוב של ניהול מידע גיאוגרפי עם מידע ארגוני בכדי להביא את העולם האמיתי אל עולם המושגים הווירטואלי הדרוש לניהול תשתיות אזרחיות באופן המתואם והנוח ביותר למהנדסים ומנהלי האחזקה.

המערכת מטפלת בניהול מקיף של אירועים תפעוליים ומבצעיים בכביש כגון טיפול בתאונות דרכים וסיוע לנהגים בדרך, כולל ניהול מסמכים וגלריית תמונות, המתעד וממחיש את השתלשלות האירוע והשלכות לתחזוקה ובכך מהווה ממשק בין תפעול התשתית לתחזוקתה, המערכת מטפלת בתהליכי אחזקת שבר, אחזקה מתוכננת ותהליכי התפעול השוטף. המערכת כוללת רכיב BI המקשר, מודד את ה-SLA ומנתח את המידע המוגדר במערכת.

המערכת, באמצעות תיעוד הארועים, תיעוד הנזקים לתשתית ועלויות התיקון, מאפשרת לנהל את תהליך הפיצוי בגין הנזקים מול חברות הביטוח בצורה אפקטיבית ויעילה. זאת בזכות התיעוד, הפרטים והסדר שהמערכת מכניסה בתהליכי העבודה.

הפרויקט, מתחום ניהול, תפעול ואחזקת התשתיות, מאגד בתוכו תשתיות הנדסה אזרחית ומערכות אלקטרוניות, אחזקתן והפעלתן ביחד עם מתודולוגיות תפעול מבצעיות של רשת דרכים ותנועה, מהמתקדמות והחדשניות בעולם.

GIV המייצגת ומיישמת את Infor EAM בישראל והטמיעה את המערכת בדרך ארץ בצורה מוצלחת ולשביעות רצון דרך ארץ.

אירועים קרובים