ציון דרך ב-iTunes: נמכר השיר ה-25 מיליארד

השיר ה-25 מיליארד היה Monkey Drums של צ'ייס בוש והוא זיכה את הקונה בתלוש שי בשווי של 13,500 דולרים ● באפל ציינו ש-"המשתמשים הפכו את iTunes ב-10 השנים האחרונות לקמעונאית המוזיקה מספר אחת בעולם" ● על פי החברה, "iTunes מקשרת בין חובבי המוזיקה לאמנים האהובים עליהם, ובכלל זה כוכבים כמו אדל וקולדפליי ואמנים חדשים כמו The Lumineers" ● הגיטריסט והסולן של The Lumineers כינה את החנות "מגרש משחקים שווה עבור המוזיקאים"

אפל (Apple) הודיעה אתמול (ד'), כי עד כה נמכרו יותר מ-25 מיליארד שירים בחנות iTunes. השיר ה-25 מיליארד במספר היה Monkey Drums של צ'ייס בוש והוא נמכר לפיליפ לופקה מגרמניה. הקונה בר המזל קיבל כאות הוקרה מאפל לציון האירוע תלוש שי בשווי של 13,500 דולרים.

"אנחנו מודים למשתמשים שהודות לאהבתם למוזיקה הפכו את iTunes ב-10 השנים האחרונות לקמעונאית המוזיקה מספר אחת בעולם", אמר אדי קיו, סגן נשיא בכיר לתוכנות אינטרנט ושירותים באפל. "עם קצב הורדה ממוצע של 15 אלף שירים לדקה, iTunes מקשרת בין חובבי המוזיקה לאמנים האהובים עליהם, ובכלל זה כוכבים עולמיים כמו אדל וקולדפליי ואמנים חדשים כמו The Lumineers, בהיקף שעד לא מכבר נחשב לבלתי אפשרי".

בהודעה שפרסם כתב ווסלי שולץ, הגיטריסט והסולן של The Lumineers, ש-iTunes יצרה, מבחינות רבות, "מגרש משחקים שווה עבור המוזיקאים", משום שמרבית האנשים פונים אליה כדי לרכוש מוזיקה. הוא ציין בנוסף ש-"iTunes אינה פוסלת מוזיקאים רק משום שהם עוד לא התבססו או שהם עדיין לא מוכרים".

בחנות iTunes, שפתחה את שעריה ב-2003, מוצעים כיום יותר מ-26 מיליון שירים והיא זמינה ב-119 מדינות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים