מכירות הטלפונים החכמים בארצות הברית: אפל במקום הראשון, סמסונג שנייה

ה-iPhone מככב בראש טבלת מכירות הסמארטפונים בארצות הברית עם 36%, בעוד שהנתח של המכשירים של סמסונג הוא 21% בלבד ● פלטפורמת האנדרואיד כובשת את שוק מערכות ההפעלה לטלפונים חכמים האמריקני עם 53%, כאשר iOS מדורגת רק במקום השני, עם 36% ● מיקרוסופט ממשיכה להתכווץ - רק 2.9% נתח שוק לחלונות פון 8

אפל (Apple) ניצבת בצמרת טבלת המכירות של הטלפונים החכמים בארצות הברית ומובילה בפער גדול על פני סמסונג (Samsung), שבמקום השני – כך על פי נתונים עדכניים של comScore. עם זאת, אנדרואיד (Android) מובילה בין הפלטפורמות לסמארטפונים.

מבין 125.9 מיליון הבעלים של טלפונים חכמים בארצות הברית – יותר ממחצית מנויי הסלולר במדינה – ניצבת אפל ראשונה עם נתח של 36.3%, כשסמסונג שנייה עם 21.3%. הנתח של אנדרואיד בשוק הפלטפורמות לטלפונים חכמים בארצות הברית עומד על יותר ממחצית – 53.4%, בעוד ש-iOS מדורגת במקום השני עם 36.3%. אנדרואיד רשמה ברבעון האחרון של 2012 עלייה של 0.9%, לעומת iOS, שעלתה בשיעור מעט גדול יותר – 2%. בנתח השוק של בלקברי (Blackberry) נרשמה ירידה של 2% – מ-8.4% בספטמבר 2012 ל-6.4% בדצמבר 2012.

ברבעון שהסתיים בדצמבר עלה נתח השוק של אפל וסמסונג בכ-2% כל אחת, בעוד שזה של החברות שבמקומות השלישי והרביעי – HTC ומוטורולה (Motorola), בהתאמה – ירד מעט. LG, שהגיעה למקום החמישי, רשמה עלייה קלה, של כ-0.5%.

הידיעה המפתיעה יותר מגיעה דווקא ממיקרוסופט (Microsoft). נתח השוק של פלטפורמת החברה, ארבעה חודשים לאחר ההשקה הרשמית של חלונות פון 8 (Windows phone 8), שנערכה בספטמבר 2012 – ירד והידרדר ל-2.9% בלבד. כך, לא רק שחלונות פון לא הצליחה להשיג נתח גדול יותר, אלא שחלקה במנויי הסלולר בארה"ב מתכווץ וקטן מאי פעם.

השתתפה בהכנת הידיעה: נחמה אלמוג

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים