משתמשים: שדרוג ל-iOS 6.1 במכשירי iPhone גורם לצניחה בזמן חיי הסוללה

חיי הסוללה של ה-iPhone התקצרו לאחר השדרוג לגרסה החדשה לכמה שעות בלבד - כך מדווחים גולשים רבים בפורומי תמיכה ● לפי אחת התיאוריות, iOS נכנסת ללופ אינסופי כשהיא מתקשרת עם שרתי דואר של Exchange, ולכן היא מתרוקנת במהירות ● גולשים דיווחו, כי פתרו את הבעיה על ידי הסרה והתקנה מחדש של הגרסה או של חשבונות דואר

גולשים רבים בפורומי תמיכה של מכשירי ה-iPhone מבית אפל (Apple) מדווחים על צניחה בזמן חיי הסוללה לאחר ששדרגו את מכשיריהם לגרסה 6.1 של מערכת ההפעלה iOS.

לפי ההודעות שפרסמו הגולשים, חיי הסוללה התקצרו לאחר השדרוג לגרסה החדשה לכמה שעות בלבד. "עם גרסה 6.1, אני ממש רואה איך הסוללה הולכת ומתבזבזת בקצב של 3% לדקה. זה מטורף", נכתב באחד הפוסטים.

המקור לבעיה רחוק מלהיות ברור, אולם בלוגים העוסקים במחשבי Mac מתרכזים בבדיקה של תיאוריה לפיה מערכת ההפעלה נכנסת ללופ אינסופי כשהיא מתקשרת עם שרתי דואר של Exchange, ולכן היא מתרוקנת במהירות.

מספר משתמשים דיווחו על שיפור בזמן חיי הסוללה לאחר שהסירו והתקינו מחדש חשבונות דואר. אחרים דיווחו שהפעולה שפתרה את הבעיה הייתה התקנה מחדש של גרסה 6.1.

אחד המצייצים בטוויטר (Twitter) פרסם תמונה של הודעה שקיבל מוודפון (Vodafone) בריטניה, שמזהירה מפני השדרוג. נכתב בה, כי "אם עדיין לא התקנת את iOS 6.1 על מכשיר iPhone 4s שלך, אנא המתן לגרסה הבאה ולתיקונים של אפל באשר לביצועי הדור השלישי".

אפל לא הגיבה לידיעות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים