הסופה נמו מככבת ברשתות החברתיות

מזג האוויר הקשה שפוקד את צפון מזרח ארה"ב סיפק השראה למשתמשי הרשתות החברתיות, שמעלים הודעות עם הומור שחור, תלונות וסרטונים שמתעדים את הסופה נמו ● "אנשים אוהבים לשמור על קשר כשמזג האוויר גרוע. זה קצת מפחיד ואיננו אוהבים להיות לבד", אמר עזרא גוטהייל, אנליסט מ- Technology Business Research

לשגרת ההיערכות לסופה – קניית מצרכים במכולת, בדיקת הגנרטורים לשעת חירום וחיזוק הגג, נוספו בשנים האחרונות גם העדכונים ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter). כך, הסופה נמו, שהיכתה בחוף המזרחי של ארצות הברית במהלך סוף השבוע עם שלג בגובה של יותר מ-60 ס"מ ורוחות במהירות של קרוב ל-100 קמ"ש, סיפקה השראה למשתמשי הרשתות החברתיות, שפרסמו הודעות של הומור שחור ("זה הזמן להסתגר בבית ולבחור את מי אוכלים"), קיטורים ותלונות, וגם סרטונים שמתעדים את הסופה.

עזרא גוטהייל, אנליסט מפירמת Technology Business Research, אמר כי אינו מופתע מכך שאנשים נאספים ברשתות החברתיות ומשוחחים על הסופה, משום שרבים עובדים כיום מהבית ומבקשים להתעדכן במצב השלג, למשל. "אנשים אוהבים לשמור על קשר כשמזג האוויר גרוע. זה קצת מפחיד ואיננו אוהבים להיות לבד. זה נושא משותף שנוגע לכולם", התוודה גוטהייל.

אולם, לא רק האזרחים משוחחים על הסופה ברשתות החברתיות. עיריית ניו יורק פרסמה בטוויטר עדכונים לתושבים, דוגמת "ברחובות העיר, באורך כולל של 10 אלף קילומטרים, נאסף השלג ופוזר מלח – כמו המרחק בין ניו יורק ללוס אנג'לס". ואילו קורי בוקר, ראש העיר של ניוארק, ניו ג'רזי, צייץ ברשת החברתית ואמר לתושבי ניו יורק "לבדוק אם מישהו צריך עזרה ובמידת הצורך להושיט לו יד. לבד אנו פגיעים. יחד אנו כוח שאי אפשר לעמוד בפניו".

גם סוכנות החלל נאסא (NASA) הצטרפה לעיסוק בסופה ופרסמה תצלומי לוויין, בעוד שגופי תקשורת המתמחים במזג האוויר, דוגמת Weather Channel, פרסמו עדכונים שוטפים על מזג האוויר בשירות הציוצים של טוויטר במשך כל היום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים