עדית שרויטמן, קוקה קולה: "בימינו, לא מספיק שהמנמ"ר יטפל רק בתשתיות"

"טיפול אך ורק בתשתיות מגמד את תפקיד המנמ"ר", אמרה שרויטמן, סמנכ"לית מערכות המידע של החברה המרכזית למשקאות קלים ● היא דיברה בכנס KickOff 2013 של אנשים ומחשבים, שמציין את פתיחת שנת הפעילות העסקית ● לדבריה, "המנמ"ר נדרש להיות איש מכירות טוב ולמכור את הערך העסקי של ה-IT, שמבוסס על חדשנות"

עדית שרויטמן, סמנכ"לית מערכות מידע בחברה המרכזית למשקאות קלים. צילום: קובי קנטור

"תפקידו של המנמ"ר החדש התרחב. כיום, לא מספיק שהוא יטפל רק בתשתיות, זה מגמד את תפקידו", כך אמרה עדית שרויטמן, סמנכ"לית מערכות המידע של החברה המרכזית למשקאות קלים.

שרויטמן דיברה בפאנל שהתקיים במסגרת כנס KickOff 2013, המציין את פתיחת שנת הפעילות העסקית. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, והנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה. מנחה הפאנל היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

"באתי מהעולם העסקי, כי עד לפני שנה וחצי עבדתי אצל ספקיות ה-IT", אמרה שרויטמן. לדבריה, "אני סוג של מנמ"ר חדש, כזה שבא מהעולם העסקי, מנמ"ר שמכיר את מחלקת המכירות בארגון, מבין את תוך הארגון".

מאיר עמור, ממלא מקום מנכ"ל CA ישראל. צילום: קובי קנטורהיא ציינה ש-"מצפים מאיתנו, המנמ"רים, להיות חברי הנהלה, כי רק שם משפיעים. כך או כך, המנמ"ר נדרש להיות איש מכירות טוב ולמכור את הערך העסקי של ה-IT, שמבוסס על חדשנות".

"סמנכ"ל חדשנות ולא מנמ"ר"
מאיר עמור, ממלא מקום מנכ"ל CA ישראל, אמר ש-"נדרש להחליף את המושג השגור 'מנמ"ר'. כיום, המנמ"ר הוא לא רק מנהל מערכות מידע, אלא סמנכ"ל חדשנות. הגדרה שכזו אומרת הרבה לגבי הציפיות מהמנמ"ר בארגון".

הוא לקח את הביטוי חב"ד (ר"ת חוכמה, בינה, דעת) והמשיל אותו לעולם ה-IT: "כמות המידע שיש היא החוכמה, איסופו הוא הבינה, היכולת לצייר משהו, ואילו הדעת היא לקחת את הציור ולתרגם אותו לכלל מעשה".

"המנמ"ר נדרש להיות מציאותי יותר, כי מציאות היא יצירת מציאות", אמר עמור. "אנחנו יכולים לסייע למנמ"ר החדש בעת שהוא עוצר ושואל את עצמו מה יעשה השנה. ביכולתנו לסייע לו לשפר תהליכים ולקצר את משך הגעת שירותי ה-IT למשתמשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים