צבי בלשן, בית החולים נהריה: "המנמ"ר נדרש להיות הרבה פחות טכנולוג"

"על המנמ"ר לנהל את הדברים, להיות קרוב לצד העסקי של הארגון ובנוסף, קרוב להנהלה", אמר בלשן, מנמ"ר בית החולים ● הוא דיבר במסגרת כנס KickOff 2013 של אנשים ומחשבים, שמציין את פתיחת שנת הפעילות העסקית ● הוא ציין ש-"המנמ"ר צריך להוביל שינויים לא רק במערך ה-IT אלא בכלל הארגון ולהיות שותף לחזון שלו"

"המנמ"ר בעידן החדש צריך להיות הרבה פחות טכנולוג. עליו לנהל את הדברים, להיות קרוב לצד העסקי של הארגון ובנוסף, קרוב להנהלה", כך אמר צבי בלשן, מנמ"ר בית החולים בנהריה.

בלשן דיבר בפאנל שהתקיים במסגרת כנס KickOff 2013, שמציין את פתיחת שנת הפעילות העסקית. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך שלשום (א') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, והנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה. מנחה הפאנל היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

לדברי בלשן, "על המנמ"ר להוביל שינויים לא רק במערך ה-IT אלא בכלל הארגון. עליו להיות שותף לחזון של הארגון".

גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1. צילום: קובי קנטורהוא ציין ש-"תפקידי המנמ"ר ומערך ה-IT משתנים מארגון לארגון ותלויים במנמ"ר עצמו".

"תפקיד המנמ"ר במהותו עסקי"
גילי שלזינגר
, סמנכ"לית השיווק של One1, אמרה ש-"המנמ"ר נדרש לזהות את הערכים המוספים העסקיים שהוא יכול להביא לארגון, על מנת להוביל אותו קדימה".

"בעבר, מנמ"רים היו בעלי תפקיד פונקציונאלי", ציינה. "כיום, התפקיד במהותו הוא עסקי, ועל המנמ"רים לספק לארגון ערך מוסף".

לדברי שלזינגר, "הלקוחות הארגוניים מפנימים את החשיבות של שירותי ערך מוסף בניגוד לעבר, אז היו נוהגים לקחת גולגולות. לכן, עולם הגולגולות צפוי להיעלם ובמקומו יהיו חוזים של שירותים מנוהלים, על בסיס SLA (ר"ת הסכם רמת שירות)".

מנמ"ר חדש, מנמ"ר ישן… מנמ"ר מצליח!
בועז יהודה
, מנכ"ל גטר טק, ציין ש-"אני לא מבין מה זה מנמ"ר חדש ומה זה מנמ"ר ישן. אני חושב שיש לבחון מי הוא מנמ"ר מצליח".

בועז יהודה, מנכ"ל גטר טק. צילום: קובי קנטורלדבריו, "טכנולוגיות רבות הבשילו ויש לנו, ספקיות ה-IT, היצע רחב של פלטפורמות טכנולוגיות עבור המנמ"רים. כאן עליהם להחליט במה לבחור".

הוא הוסיף ש-"על המנמ"ר להקשיב לכל אחת מהיחידות בארגון, לבחון מה מתאים לה".

"המנמ"ר נדרש כיום להבנה עסקית רחבה ולידע טכנולוגי בסיסי", ציין יהודה. "לצידו יושב ה-CTO, שהוא בעל היכולת להעמיק טכנולוגית. על המנמ"ר להיות בעל יכולת להבחין בין עיקר לטפל, עליו לדעת לתעדף ולבחור בצורה מושכלת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים