ברגע האחרון: מארק צוקרברג התברג למקום השני ברשימת התורמים הנדיבים ביותר ב-2012

צוקרברג ורעייתו הטרייה תרמו בדצמבר כחצי מיליארד דולרים לקרן הקהילה של עמק הסיליקון ברשימת Chronicle of Philanthropy, אחרי וורן באפט ● השניים תרמו 18 מיליון מניות של החברה לקרן, לצורך מימון תוכניות בתחומי החינוך והבריאות

תרומה של כחצי מיליארד דולרים לקרן הקהילה של עמק הסיליקון (Silicon Valley Community Foundation) בחודש דצמבר הספיקה כדי להציב את מארק צוקרברג ורעייתו הטרייה, פריסילה צ'ן, במקום השני ברשימת התורמים הנדיבים ביותר ב-2012.

מנכ"ל פייסבוק (Facebook) ורעייתו, עמה התחתן בחודש מאי, מיד לאחר הנפקת החברה, מסרו בהודעה שפרסמו בפוסט בפייסבוק שהם תורמים 18 מיליון מניות של החברה לקרן, לצורך מימון תוכניות בתחומי החינוך והבריאות.

התרומה, ששווייה מוערך ב-498.8 מיליון דולרים, הספיקה כדי להציב את צוקרברג במקום השני ברשימת Chronicle of Philanthropy של 50 התורמים הנדיבים ביותר ב-2012, מיד לאחר וורן באפט שבמקום הראשון. הפער בין המקום הראשון לשני גדול מאוד, לאחר שבאפט תרם אשתקד, על פי הרשימה, לא פחות מ-3.1 מיליארד דולרים.

על התורמים הנדיבים נמנים גם סרגיי ברין, ממייסדי גוגל (Google), ורעייתו, אן ווצ'יקי, ממייסדי 23andMe, שתרמו בשנה שעברה סכום כולל של כ-223 מיליון דולרים, אם כי רוב הסכום נתרם לקרן שלהם עצמם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים